Megelli 250R İncelemesi Yayınlandı (Altın Elbiseli Adam)

Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Bir ara asya 125T vardı piyasaya yeni çıkmıştı. Böyle süspaniyon kolunda ön frene yakın yerde kocaman "ABS" yazıyordu. Satarkende bilmeyene abs li bu diye ittiriyorlardı. O gün bugündür tiksiniyorum kalitesiz gösterişli motorlardan.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ne bekliyordunuzki , neyse onu söylemiş her zamanki gibi.
Megelli sahiplerinin hoşuna gitmedi , birde megelliyi tr ye getirenleri düşünün.

Bu aea sponsor bulamama uğruna doğru bildiğini yapmaya devam ediyor.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu zamanda hala dengeleyicisiz motor üretiyorlar. Günü kurtarmak için yerle bir ettikleri imajlarını 10 senede falan toparlarlar artık...
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Adapazarı/Sakarya muhabbeti nedir, bilen varsa beni aydınlatabilir mi :mrgreen: Benim memlekette alüminyum şasiler için sallamasyon bi usta mı peydah olmuş :mrgreen:

daha önce yine alüminyum şaseli bir motoru anlatırken, aman dikkat bu motor kaza yaptımmı atın dedi, bakın size söylerler "adapazarında bi usta var, kaynakla hallediyormuş" derler inanmayın yok öyle bişey, duydum yapıyoz dyenler varmış, dedi. yani ordaki espiriye dokundurdu orda :) sanırım.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynı motor blogunu Naked'ta anlarımda, Cross ne alaka?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
daha önce yine alüminyum şaseli bir motoru anlatırken, aman dikkat bu motor kaza yaptımmı atın dedi, bakın size söylerler "adapazarında bi usta var, kaynakla hallediyormuş" derler inanmayın yok öyle bişey, duydum yapıyoz dyenler varmış, dedi. yani ordaki espiriye dokundurdu orda :) sanırım.

Ha bak o konuda da haklı olabilirsin, ki Fazer'da diyodu onu da ::sm_smile
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Ben hep söyledim bu Megelliden uzak durun. 9000 tl ye daelim roadwin 250r Güney Kore teknolojisi 0 titreşim mükemmel hızlanma 165km max hız
Bu gümüş elbiseli muhabbeti hiç hoşuma gitmedi. Bu adamın olduğu videoları izlemem artık. Biz altın elbiseli adamın anlatımı için programları takip ediyoruz. Yeni bir barkın takliti izlemek aptalça

dostum daelim de sıfır titreme diyorsun ama incelemede, titrediğini söylediler... bariz titreme olduğundan da bahsedildi, konuda da birçok kullanıcı titreşim var demiş...
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
dostum daelim de sıfır titreme diyorsun ama incelemede, titrediğini söylediler... bariz titreme olduğundan da bahsedildi, konuda da birçok kullanıcı titreşim var demiş...

130km ye kadar hiç titremiyor. Ben 2000km ye kadar titreşimi hissettim. Şuan 3000km deyim titreşim yok denecek kadar bitti gitti. Çok memnunum rahatsız olmuyorum dolayısı ile 0 titreşim tabirini kullanıyorum. Güney Kore Malı almanızı tavsiye ediyorum. Japon tabii daha iyi ama bu fiyata 9000TL sakın ha sakın gidip de mondial, asya, megelli almayın... Daelim Roadwin 250R tek silindir, 25beygir su soğutmalı tam başlangıç motoru max.165 km hıza çıkabiliyor. Virajları çok dengeli ve üzerinde gelen orijinal lastiklerini kullanıyorum ben yumuşak hamurlu çok sağlam yapışıyor asfalta. Daelim Roadwin 650R üretse ona geçerdim. ama bu motordan sonra ER6F veya XJ6 Diversion F e geçeceğim. Ben şimdilik çok memnunum....
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Burdaki mesajı sanırım hala anlamayan var.


Diyoki adam bağıra bağıra "9.000 TL bu motora hangi akla hizmet veriyorsunuzz ? 4-5 bin olsa hadi anlarım lan 9.000 ne" diyo.

Bu ve muadili diğer motorlar içinde aynı düşünce geçerli. Hyosung olmuş 11.238 TL


Bu motorlara bu paralar verilmez.


Bu paralar verilecekse Honda var Kawasaki var.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523

Barkının dalga geçtigi her halinden belli. :)
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Burdaki mesajı sanırım hala anlamayan var.


Diyoki adam bağıra bağıra "9.000 TL bu motora hangi akla hizmet veriyorsunuzz ? 4-5 bin olsa hadi anlarım lan 9.000 ne" diyo.

Bu ve muadili diğer motorlar içinde aynı düşünce geçerli. Hyosung olmuş 11.238 TL


Bu motorlara bu paralar verilmez.


Bu paralar verilecekse Honda var Kawasaki var.

SONUNDA. YA. HELAL OLSUN. SANA KATILIYORUM

90000 VEREN. BENCE. ................... NEYSE
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Burdaki mesajı sanırım hala anlamayan var.


Diyoki adam bağıra bağıra "9.000 TL bu motora hangi akla hizmet veriyorsunuzz ? 4-5 bin olsa hadi anlarım lan 9.000 ne" diyo.

Bu ve muadili diğer motorlar içinde aynı düşünce geçerli. Hyosung olmuş 11.238 TL


Bu motorlara bu paralar verilmez.


Bu paralar verilecekse Honda var Kawasaki var.
Hyosung'u megelli ile nasıl bir tutarsın hocam ya?Ayrıca Hyosung'un şuanki satış fiyatı 10.200 TL
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bu vıdeodan sonra kımse almaz o motoru
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst