Megelli 250R Almalımıyım ?

Katılım
29 May 2014
Mesajlar
30
Tanıdığım Yamaha Kawasaki bayisi abim bi gaflete düşüp 2 adet Megelli sattı, birisinin şasesi düz yolda 2 ye ayrıldı, garantiye gitti arasına kaynak yapıp geri yolladılar. Bu tür sorunlar canımı sıkmaz; ben kendime ve cüzdanıma zulüm etmesini seviyorum ya da şase 2 ye ayrılsada tipi güzel diyosan bilemem. Ama tavsiyeler 2. el bi Honda al, taş gibi bin.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Benim CBR250'yi 8.200 TL'ye satmıştım. Üzerinde Pirelli Diablo Rosso II lastik takımı vardı, motosiklet 27.480 Km'deydi.

Bakımları 4000-5000 Km'yi geçmeyecek şekilde yapmıştım. Lastikler, arka dişli takozları ve zincir+dişli takımı 20.000 Km'de değiştirilmişti. Hatta üzerindeki zincir orijinal zincirinden daha kaliteliydi. D.I.D. X-Ring zincir takmıştım.

Yani motosikleti bilinçli kullanan, iyi bakan insanlar var. İyice inceleyerek, sahibinin profiline bakarak sağlam ikinci el motosiklet alman mümkün.

Ayrıca Daelim, Megelli'den daha iyidir. Ancak ben Daelim almanı da tavsiye etmem. Dökülüyor motosikletler.

Ya da al, motosiklet sürme. Sürekli sen onu taşı.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
184
Ne kadar ekmek o kadar köfte :) megelli bahsedilen kadar kötü değil. 3400 km oldu yolda bıramadı. Bazı teknik sorunlar yaşamadım değil.
Servis ve distribütörü ilgili. Bütçen varsa tabiki bir japon almanı öneririm. Bakımlarımı tam yaparım, servis zamanını geciktirmem, motoru çok fazla sıkıştırmam ben diyorsan megelliyi öneririm. Bilindiği üere görüntüsü aşırı dikkat çekiyor.
Malzeme kalitesi çok iyi değil. Elektrik işçiliği bence vasatın altında. Türkiye şartlarına pek uygun değil...
Aşman ve alışman gerekecen şeyler olacak. Bunlardan biri motoruna atılan çamurlar, ikincisi senin motorundan beklentin.
Şehir içi kullanımda çok rahat bir motor diyebilirim. Bütçem izin verseydi zamnında honda almayı ben de isterdim. Ekipmanlara yapacağın yatırımı da unutma.
Senin kendi kararın. Kimse sana neden aldın diyemez. İnsan bazen yaşayarak öğrenmeyi seçer. Ben bu aleti kullanıyorum. Hakkını da verdiğime inanıyorum. ALırsan çiçek gibi her anlamda bakarsan başını ağrıtmaz. Ama ben daha rahatım garanticiyim başım hiç ağrımasın diyorsan biraz daha bekle ve bütçeni olgunlaştır ;)
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Ne kadar ekmek o kadar köfte :) megelli bahsedilen kadar kötü değil. 3400 km oldu yolda bıramadı. Bazı teknik sorunlar yaşamadım değil.
Servis ve distribütörü ilgili. Bütçen varsa tabiki bir japon almanı öneririm. Bakımlarımı tam yaparım, servis zamanını geciktirmem, motoru çok fazla sıkıştırmam ben diyorsan megelliyi öneririm. Bilindiği üere görüntüsü aşırı dikkat çekiyor.
Malzeme kalitesi çok iyi değil. Elektrik işçiliği bence vasatın altında. Türkiye şartlarına pek uygun değil...
Aşman ve alışman gerekecen şeyler olacak. Bunlardan biri motoruna atılan çamurlar, ikincisi senin motorundan beklentin.
Şehir içi kullanımda çok rahat bir motor diyebilirim. Bütçem izin verseydi zamnında honda almayı ben de isterdim. Ekipmanlara yapacağın yatırımı da unutma.
Senin kendi kararın. Kimse sana neden aldın diyemez. İnsan bazen yaşayarak öğrenmeyi seçer. Ben bu aleti kullanıyorum. Hakkını da verdiğime inanıyorum. ALırsan çiçek gibi her anlamda bakarsan başını ağrıtmaz. Ama ben daha rahatım garanticiyim başım hiç ağrımasın diyorsan biraz daha bekle ve bütçeni olgunlaştır ;)

+1 katıldım buna :)
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
ben megelli kullanıyorum 5 ay önce aldım1 aydır aktif kullanarak 700 km yaptım gayet zevkli bir motor ben sıkıntısını görmedim, motoru nereye koysam bırısı gelıp bir soru soruyor resim çekiliyorlar görüntüsü gercektende çok güzel çoğu kişi megelliyi gömüyor fakat daha hayatlarında hiç görmemiş oluyorlar çoğu altın elbiseli adam demeyin o adamın hiç bir yorumu kaliteli gelmiyor 600cc altı makınaların hepsıne nerdeyse çöp sacma sapan yorumlar yapıyor en azından benim izlediğim tüm videolar öyleydi kafana takılan sorular olursa sorabilirsin megelli hakkında

5 ayda 700km mi yaptın?
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
10
5 ayda 700km mi yaptın?

Evet motorum farklı bir sehirde oldugum için kullanamadım 4 ay, 1 ay aktif kullanarak 600 km den fazlasını yaptım

yukarda arkadaşın dediklerine(tian) megelli hakkında dediklerine katılıyorum 100 km hızdan sonra titreşim oluyor tek silindir olduğu için ben hafif olmasını seviyorum zayıf bir insanım motora hakım olduğumu hissediyorum söyle bir durumda var benim ilk motorum oldğu için benim kıyaslıyacagım farklı bır motor yok yani çok objektif değil ben kendi motoruma alıştğım için çok güzel geliyor,bir arkadas motorun sesini eleştirmiş sanırım megellinin kendi sesi hondanınkini tokatladığını en azından youtube da videolarda falan görmüş olmanız lazımdı, Kendi sahsi fikrim 2.el alıcağıma tipini daha çok sevdiğim 0 motor alırım bazıları tipe bakarak motor alınmaz diyorlar napalım bende böyleyim sevmediğim motora binmek içimden gelmez ayrıca herkez honda tavsiye ediyor ama bütçeyi soran yok arada az farklar yok ben 2014 megelliyi 8.400 tl den aldım bir cbr 250 0 14 bin 2.el desen onunda ilk sahibi ne olduğu nasıl kullandığı belli değil
Ayrıca ben alırken tüm yorumları okudum bazıları tavsiye etmıyor hatta çoğunluk bi kısmı tavsiye ediyor baktım böyle olmıcak kendim deneyim dedim risk aldım mutluyum,kendi sahsı görüsüm ortada özellikle benim gözlemlediğim istanbulda kızılay dağıtmıs gibi honda cbr 250 var ben sevmiyorum herkezde olan seyleri
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
110
Arkadaşım megelli kullanıcısı yorumlasın demişsin yazayim dedim. toplam 2 megelli kullandım 3 ay(arkadaşımla ortak)bir tane, 5 ay birtane.şu güne bir kez dahi olsun yolda kalmadım.orası kopmadı şurası patlamadı!(sürmeyen arkadaşlara ithafen)

Gel görki toplam 8 bin kmye yakın sürmüşlüğüm 3-4binde artçı olarak binmişliğim var. cuma günü motorumun devrini verecem satıldı.600lüğe geçecem çünkü.sorarsanki megelli nasıl bir motor. megelli hakkında çamur atanlar, yalan söyleyenler çok büyük günah işliyor derim.
Motorumda yurtdışından gelmiş onlarca parça sticker vb.şeyler var sevmesem para harcamam zaten.

TEK RİCAM BİNMEYEN KONUŞMASIN. pişman değilim 600lüğü olsa onuda alırım.eğerki motorum hakkımda içimden gelmeyerek bunları söylüyorsam allah yukarıda. hadi hayırlı ramazanlar sizede.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

Onunda selamı varr :)

 
Katılım
3 Ağu 2013
Mesajlar
25
Arkadaşım megelli kullanıcısı yorumlasın demişsin yazayim dedim. toplam 2 megelli kullandım 3 ay(arkadaşımla ortak)bir tane, 5 ay birtane.şu güne bir kez dahi olsun yolda kalmadım.orası kopmadı şurası patlamadı!(sürmeyen arkadaşlara ithafen)

Gel görki toplam 8 bin kmye yakın sürmüşlüğüm 3-4binde artçı olarak binmişliğim var. cuma günü motorumun devrini verecem satıldı.600lüğe geçecem çünkü.sorarsanki megelli nasıl bir motor. megelli hakkında çamur atanlar, yalan söyleyenler çok büyük günah işliyor derim.
Motorumda yurtdışından gelmiş onlarca parça sticker vb.şeyler var sevmesem para harcamam zaten.

TEK RİCAM BİNMEYEN KONUŞMASIN. pişman değilim 600lüğü olsa onuda alırım.eğerki motorum hakkımda içimden gelmeyerek bunları söylüyorsam allah yukarıda. hadi hayırlı ramazanlar sizede.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

Onunda selamı varr :)

[url]http://i.hizliresim.com/Z22YWA.jpg[/url]

Kafam çok karıştı :)
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Arkadaşım megelli kullanıcısı yorumlasın demişsin yazayim dedim. toplam 2 megelli kullandım 3 ay(arkadaşımla ortak)bir tane, 5 ay birtane.şu güne bir kez dahi olsun yolda kalmadım.orası kopmadı şurası patlamadı!(sürmeyen arkadaşlara ithafen)

Gel görki toplam 8 bin kmye yakın sürmüşlüğüm 3-4binde artçı olarak binmişliğim var. cuma günü motorumun devrini verecem satıldı.600lüğe geçecem çünkü.sorarsanki megelli nasıl bir motor. megelli hakkında çamur atanlar, yalan söyleyenler çok büyük günah işliyor derim.
Motorumda yurtdışından gelmiş onlarca parça sticker vb.şeyler var sevmesem para harcamam zaten.

TEK RİCAM BİNMEYEN KONUŞMASIN. pişman değilim 600lüğü olsa onuda alırım.eğerki motorum hakkımda içimden gelmeyerek bunları söylüyorsam allah yukarıda. hadi hayırlı ramazanlar sizede.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

Onunda selamı varr :)

[url]http://i.hizliresim.com/Z22YWA.jpg[/url]

Megelli kullanıcısı olarak katılıyorum ;

1- 4350 Km oldu motor, ne yağ kaçırması, ne boru delinmesi, ne grenaj çatlaması olmadı.
2- Eğer Megelli alıyorsan ve 7000 TL 'ye 250CC bir motosiklet alıyorsan, grenajlarda ki vidaları biraz sıkman gerekebilir yada grenajları söktüğünde elektrik aksamları bir klips ile toparlaman gerekebilir.
3- Hiç hemde hiç yolda kalmadım, benzinden dolayı bile kalmadım.

Bunlar basit yapılabilir şeyler, hiç motosikletten anlamasan bile yapabileceğin şeyler bunlar, bu yüzden eğer az para veriyorsan biraz zahmet çekeceksin ama yolda bırakmaz çok abartıyorlar gerçekten çok !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki ya 20.000 -30.000 civarları nasıl olur bu makinenin?
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
Biraz uzun ama şurayı bir oku istersen

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/133194-baslangic-icin-ss-dusunenlere-yardim.html
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
181
Motorun 0'ı 8-9 bin lira. Asgari ücretlinin 1 senelik emeği. Kumar oynamaya değer mi ?
 
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
110
dostum neyin kumarı bu? megelli alınca ne oluyor ben onu anlamadım ne değişik insanlarsınız ya? vay arkadaş ya binmeyen herkes kötülüyor aman neyse alan alır almayan almaz dicek hiçbirşey yok ;)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Almış olan arkadaşlara lafım yok da, bir motorun fabrikasının kapanmasına rağmen hala sıfır km'de arayanının olması bu memlekette her türlü motorun giderinin olduğunun ispatıdır. Bak sıfır km bunlardan alabilirsin :

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-daelim-tum-kredi-kartlarina-18-24-36-ay-taksit-imkani-sadece-motozer-de-169004421/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst