Ne kadar ekmek o kadar köftemegelli bahsedilen kadar kötü değil. 3400 km oldu yolda bıramadı. Bazı teknik sorunlar yaşamadım değil.
Servis ve distribütörü ilgili. Bütçen varsa tabiki bir japon almanı öneririm. Bakımlarımı tam yaparım, servis zamanını geciktirmem, motoru çok fazla sıkıştırmam ben diyorsan megelliyi öneririm. Bilindiği üere görüntüsü aşırı dikkat çekiyor.
Malzeme kalitesi çok iyi değil. Elektrik işçiliği bence vasatın altında. Türkiye şartlarına pek uygun değil...
Aşman ve alışman gerekecen şeyler olacak. Bunlardan biri motoruna atılan çamurlar, ikincisi senin motorundan beklentin.
Şehir içi kullanımda çok rahat bir motor diyebilirim. Bütçem izin verseydi zamnında honda almayı ben de isterdim. Ekipmanlara yapacağın yatırımı da unutma.
Senin kendi kararın. Kimse sana neden aldın diyemez. İnsan bazen yaşayarak öğrenmeyi seçer. Ben bu aleti kullanıyorum. Hakkını da verdiğime inanıyorum. ALırsan çiçek gibi her anlamda bakarsan başını ağrıtmaz. Ama ben daha rahatım garanticiyim başım hiç ağrımasın diyorsan biraz daha bekle ve bütçeni olgunlaştır![]()
ben megelli kullanıyorum 5 ay önce aldım1 aydır aktif kullanarak 700 km yaptım gayet zevkli bir motor ben sıkıntısını görmedim, motoru nereye koysam bırısı gelıp bir soru soruyor resim çekiliyorlar görüntüsü gercektende çok güzel çoğu kişi megelliyi gömüyor fakat daha hayatlarında hiç görmemiş oluyorlar çoğu altın elbiseli adam demeyin o adamın hiç bir yorumu kaliteli gelmiyor 600cc altı makınaların hepsıne nerdeyse çöp sacma sapan yorumlar yapıyor en azından benim izlediğim tüm videolar öyleydi kafana takılan sorular olursa sorabilirsin megelli hakkında
5 ayda 700km mi yaptın?

Arkadaşım megelli kullanıcısı yorumlasın demişsin yazayim dedim. toplam 2 megelli kullandım 3 ay(arkadaşımla ortak)bir tane, 5 ay birtane.şu güne bir kez dahi olsun yolda kalmadım.orası kopmadı şurası patlamadı!(sürmeyen arkadaşlara ithafen)
Gel görki toplam 8 bin kmye yakın sürmüşlüğüm 3-4binde artçı olarak binmişliğim var. cuma günü motorumun devrini verecem satıldı.600lüğe geçecem çünkü.sorarsanki megelli nasıl bir motor. megelli hakkında çamur atanlar, yalan söyleyenler çok büyük günah işliyor derim.
Motorumda yurtdışından gelmiş onlarca parça sticker vb.şeyler var sevmesem para harcamam zaten.
TEK RİCAM BİNMEYEN KONUŞMASIN. pişman değilim 600lüğü olsa onuda alırım.eğerki motorum hakkımda içimden gelmeyerek bunları söylüyorsam allah yukarıda. hadi hayırlı ramazanlar sizede.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
Onunda selamı varr![]()
[url]http://i.hizliresim.com/Z22YWA.jpg[/url]
Arkadaşım megelli kullanıcısı yorumlasın demişsin yazayim dedim. toplam 2 megelli kullandım 3 ay(arkadaşımla ortak)bir tane, 5 ay birtane.şu güne bir kez dahi olsun yolda kalmadım.orası kopmadı şurası patlamadı!(sürmeyen arkadaşlara ithafen)
Gel görki toplam 8 bin kmye yakın sürmüşlüğüm 3-4binde artçı olarak binmişliğim var. cuma günü motorumun devrini verecem satıldı.600lüğe geçecem çünkü.sorarsanki megelli nasıl bir motor. megelli hakkında çamur atanlar, yalan söyleyenler çok büyük günah işliyor derim.
Motorumda yurtdışından gelmiş onlarca parça sticker vb.şeyler var sevmesem para harcamam zaten.
TEK RİCAM BİNMEYEN KONUŞMASIN. pişman değilim 600lüğü olsa onuda alırım.eğerki motorum hakkımda içimden gelmeyerek bunları söylüyorsam allah yukarıda. hadi hayırlı ramazanlar sizede.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
Onunda selamı varr![]()
[url]http://i.hizliresim.com/Z22YWA.jpg[/url]