- Katılım
- 27 Ağu 2014
- Mesajlar
- 121
Binmedim mi motora içiç rahat etmiyor benim 
Bir motosikletten beklenti nedir ?
Megelli alırsın 7.000 TL 'ye koyarsın ilana 7.000TL 'ye o fiyattan satılana kadar beklersin, bizim Türk Milleti almış adam benim gibi 6,500'e verecek motosikletini 5,000'e yazık günah.
1- Hem piyasası düşüyor,
2- Hemde insanlar gözündeki itibarı düşüyor
Benim motosikletim şuanda ortalam 9,700 küsür. Satmamın da TEK SEBEBİ HAVA ŞARTLARINDA KULLANAMIYOR Olmam.
Arkadaşım eğer 2000e-3000e sıfır megelli bulursan bana da haber ver hepsini alayım parçalayayıp satsam bana 11000 olarak geri döner.2015 lere gelince halen kağıt üzerinde tasarımlar şu senin kesin bilgi aldığın yere sor bakalım ingiltere deki mühendislerin tlf numarası var mı.2014 model var kardeşim nası yok ? üretim durmadı hiç bi zaman. distribitör dokuyucunun stoklarında çok motor olduğu için 2015 getirmiycekler. çift silindir olma ihtimali bence yok. sadece dokuyucu istiyo böyle olmsını ve megelli bunu dinlemez hiçbişekilde. bütün sistemi değiştircek değiller heraldeama 2015 lerde arka maşa tek kol, önde çift disk ve egzoz sağ tarafa alınıcak bunlar kesin bilgi. ama dokuyucu getirmiycek çünkü daha çok motor var ellerine. hata yaparak stokları doldurdular şimdi eritemiyolar. millet yeni model istiyo neden sıfır km 2013 alsınlarki ? ama stokları eritmek için fiyatları 2000-3000 tl düşürürlerse ancak o zmn motorlar satılır ama bunuda yapmiycaklarına göre bana kalırsa stoklar hiç bi zaman erimicek. başka bi distirbitör çıkarsa meydana o zaman herşey düzelir. 2015 leri getirirler o zaman
herşey bundan ibaret yani anliycağınız işler karışık beyler
![]()
Bu iki noktaya takıldım.
Alırsın 7000 e satamazsın 7000e o fiyat km arttıkça düşer. Çünkü araba motor vs km ilerledikçe değer kaybeder.
Motor 9700 olabilir lakin şu anda Sıfır üretimi yok. Dün 1 Yaşında idi 2 gün sonra 2 yaşında olacak. 2013 lerin ardından gelen 2014 veya 2015 modeller yok.
İngiliz sömürgesi altında yaşayan 2nci sınıf Çinli aksanı ile İtalyanca konuşmaya çalışan bir marka bu. Diğer 250 lerden daha yakışıklı idi. Ducati Havası vardı ama...
Amasıda var işte.
Bir ara bende heveslendim almak için ama eğrisini doğrusunu düşününce vaz geçmek zorunda kaldım.
Niyetim sizi kırmak değil sadece fikrim bu... Yanılıyor olabilirim o ayrı
Stok fazla olduğu için yeni seriler stoklardan sonra başlanıcakmış 2015e çift silindir üretme gibi bi durumda varmış ithalaçcısından aldıgım bi bilgi .
2014 model var kardeşim nası yok ? üretim durmadı hiç bi zaman. distribitör dokuyucunun stoklarında çok motor olduğu için 2015 getirmiycekler. çift silindir olma ihtimali bence yok. sadece dokuyucu istiyo böyle olmsını ve megelli bunu dinlemez hiçbişekilde. bütün sistemi değiştircek değiller heraldeama 2015 lerde arka maşa tek kol, önde çift disk ve egzoz sağ tarafa alınıcak bunlar kesin bilgi. ama dokuyucu getirmiycek çünkü daha çok motor var ellerine. hata yaparak stokları doldurdular şimdi eritemiyolar. millet yeni model istiyo neden sıfır km 2013 alsınlarki ? ama stokları eritmek için fiyatları 2000-3000 tl düşürürlerse ancak o zmn motorlar satılır ama bunuda yapmiycaklarına göre bana kalırsa stoklar hiç bi zaman erimicek. başka bi distirbitör çıkarsa meydana o zaman herşey düzelir. 2015 leri getirirler o zaman
herşey bundan ibaret yani anliycağınız işler karışık beyler
![]()
Arkadaşım eğer 2000e-3000e sıfır megelli bulursan bana da haber ver hepsini alayım parçalayayıp satsam bana 11000 olarak geri döner.2015 lere gelince halen kağıt üzerinde tasarımlar şu senin kesin bilgi aldığın yere sor bakalım ingiltere deki mühendislerin tlf numarası var mı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:09 ----------
Kardeş motorun hayırlı olsun megelli sayfasında neyi arıyorsun onu da bilmiyorum benim motoruma 10.750 veren var vermiyorum ama başka sayfalara giripte binmediğim motorlar hakkında yorum yapmıyorum belki görmedin sayfa başlığı megelli kullanıcıları yazıyor ninja demiyor isteyen biner istemeyen seyreder önemli olan farklı olmak
madem amacın kötülemek değil işin gücün yok neden burdasın ? biz mutluyuz bi sıkıntımız yok amaçsız yere gelmişisn burda konuşuyosun. a.e.a. yı çok büyütüyosunuz yok eller sıkışıyo cbf 150 video sundada eller sıkışıyo. yok aynalar göstemiyo. yok titriyo aman çok büyük sorun. titreşim problemi çözüldü. 5-40 yağ koyup, ön dişliyi büyütüp, elcikler değişince titreşim sıfır oluyo. bunlar sorun falan değil harleyler 80 bin lira ama asvalt deliciler gibi titriyo ama onlara laf yok çünkü o motor pahalıayrıca motoru alıp satarsan tabi zarara girersin bu her motorda böyle. piyasası hondadan kawadan kötü buna lafımız yok ama bu zevk işi. 2014 üretim yok dedin biz var dedik sadece. piyasa patlamış dedin ama piyasa patlaması falan yok. motor sürmek içindir alıp satmak için değil. avrupada adamlar bi motora en az 50000 km biniyo biz 2000 km binince hemen satayım kafasındayız sorun burda. bu yüzden motorun piyasası patlamış bitmiş gibi gözüküyo. kim hangi motordan zevk alıyosa ona biner biz herşeyin farkındayız zaten senin söylemene gerek yok kardeşim. sen binme, kullanma
![]()
motorunuza hiç bir yerde tüüüü kaka dememiş idim yazmışsın
senin söylediklerini yazıyorum.
- İngiliz sömürgesi altında yaşayan 2nci sınıf Çinli aksanı ile İtalyanca konuşmaya çalışan bir marka bu
- 2013 lerin ardından gelen 2014 veya 2015 modeller yok
- iddia ettiğinizin yarısı kadar ciddi bir marka olsa zaten adam gibi bir web sitesi olur adamların
- Az çok plastik vs gibi malzemelerden de işim gereği anlarım. İnceledikten ve artçı olarak arkasına bindikten sonra teşekkür ettim, eve geri döndüm. İyi ki çağırmışlar arkadaşlar da bakmışız motora, yoksa taklaya gelecekmişiz.
(motora tüü kaka demedin ama tüü kaka haricinde herşeyi demişsin) en kral motor megelli mi dedik biz amma hırs yapmışsın yakawasaki honda daha iyi bunu bizde biliyoruz
neyse sen bilirsin ayrıca ben senin paşan değilim