Megelli Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
70
demirhan kardeş sıfırı 270 lira olduğu için 2. eline bakıyorum belki denk gelir kazalı falan parça halinde satıyodur gerçekten çok ihtiyacım var arkadaşlar aklınızda bulunsun. arka amortisör
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Beklerim abicimm bu arada küçük bi aksiklik sonucu ayak bileğimde ligament yırtılmasî oluştu 1.5 aydır motosiklet kullanamıyorum.İnan çıldırmak üzereyim.Megelli ayri bu zevk

Faruk geçmiş olsun üstad, dikkat et kendine :) Megelli çok farklı bir motosiklet beni kullan diye kendisine çeken makine :) Bende yaşıyorum onu sorma, zaten istanbul 'da ki şu yağmur hayırlısı ile bir bitse de çıksam tekrar şunun üzerine diye hayal kuruyorum :)
Hayırlısıyla haftaya yağmurlar duruyor gördüğüm kadarı ile hava durumunda işte o zaman rahatlayacağım biraz :)

Geçmiş olsun abi aman dikkat et . Bugün yagışlıydı adana kullanamadım hatta şuan bile çıksammı diye düşünüyorum gerçekten ayrı Bi zevk abi:)

Ahmet dikkat et kardeşim, ne kadar olursa olsun Yağmurlu havalar tehlikelidir. Binmeyi ver 1-2 gün yağmurlar durulsun sonra tekrar zıpla üzerine ferah ferah serin serin gezmeye başla :) Yalnız tapa gaz gitme :wiinkk: Bende havaların düzelmesini bekliyorum dört gözle :) Haftaya muhtmelen üstüne zıplarım motosikletimin :)

demirhan kardeş sıfırı 270 lira olduğu için 2. eline bakıyorum belki denk gelir kazalı falan parça halinde satıyodur gerçekten çok ihtiyacım var arkadaşlar aklınızda bulunsun. arka amortisör

Burak üstad anladım, aklımda bulunsun muhakkak buradan da haber veririm...
 
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
70
arkadaşlar elinden yada eşte dostta kazalı megelli varmı toparlanmaya deymiycek durumda falan ? arka amortisör lazım bana hemen söküp transfer yapabiliriz sıfırı çok pahalı
 
Katılım
16 Kas 2013
Mesajlar
51
Faruk geçmiş olsun üstad, dikkat et kendine :) Megelli çok farklı bir motosiklet beni kullan diye kendisine çeken makine :) Bende yaşıyorum onu sorma, zaten istanbul 'da ki şu yağmur hayırlısı ile bir bitse de çıksam tekrar şunun üzerine diye hayal kuruyorum :)
Hayırlısıyla haftaya yağmurlar duruyor gördüğüm kadarı ile hava durumunda işte o zaman rahatlayacağım biraz :)



Ahmet dikkat et kardeşim, ne kadar olursa olsun Yağmurlu havalar tehlikelidir. Binmeyi ver 1-2 gün yağmurlar durulsun sonra tekrar zıpla üzerine ferah ferah serin serin gezmeye başla :) Yalnız tapa gaz gitme :wiinkk: Bende havaların düzelmesini bekliyorum dört gözle :) Haftaya muhtmelen üstüne zıplarım motosikletimin :)



Burak üstad anladım, aklımda bulunsun muhakkak buradan da haber veririm...

Faruk usta geçmiş olsun kendine iyi bak
Çok teşekkürler arkadaşlar en ufak bi dikkatsizlik adamı günlerce bütün zevklerinden mahrum edebiliyo böyle.Napalım bunada şükür

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------

Faruk geçmiş olsun üstad, dikkat et kendine :) Megelli çok farklı bir motosiklet beni kullan diye kendisine çeken makine :) Bende yaşıyorum onu sorma, zaten istanbul 'da ki şu yağmur hayırlısı ile bir bitse de çıksam tekrar şunun üzerine diye hayal kuruyorum :)
Hayırlısıyla haftaya yağmurlar duruyor gördüğüm kadarı ile hava durumunda işte o zaman rahatlayacağım biraz :)



Ahmet dikkat et kardeşim, ne kadar olursa olsun Yağmurlu havalar tehlikelidir. Binmeyi ver 1-2 gün yağmurlar durulsun sonra tekrar zıpla üzerine ferah ferah serin serin gezmeye başla :) Yalnız tapa gaz gitme :wiinkk: Bende havaların düzelmesini bekliyorum dört gözle :) Haftaya muhtmelen üstüne zıplarım motosikletimin :)



Burak üstad anladım, aklımda bulunsun muhakkak buradan da haber veririm...

Faruk usta geçmiş olsun kendine iyi bak
Teşekkürler arkadaşlar en ufak bi dikkatsizlik bütün zevklerinden mahrum bırakıyo adamı günlerce :) Naapalım bunada şükür
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
106451-albums3236-picture12342.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

106451-albums3236-picture12343.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

106451-albums3236-picture12344.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

106451-albums3236-picture12336.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

106451-albums3231-picture12335.jpg
 

EDL

Katılım
14 Ara 2014
Mesajlar
4
http://www.motosiklet.net/forum/members/106451-albums3236-picture12342.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/106451-albums3236-picture12343.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/106451-albums3236-picture12344.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/106451-albums3236-picture12336.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/106451-albums3231-picture12335.jpg

mat mı bu ?
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
Bütçen nedir onu yaz ona göre yardımcı oluruz düşük bütçeyle motor arama zor durumda kalırsın.
 
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
70
arkadaşlar resim paylaşamıyorum hayatımda ilk kez bi forum sitesinde resim paylaşıcam nası yapılıyo bu iş :D
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
Hızlı resim yukle yaz googleye ordan çıkan siteye gir yukle orda forum sitesi için bi link çıkar onu kopyala buraya yapıştır paylaşırsın :)
 
Katılım
29 Kas 2014
Mesajlar
70


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------

teşekkürler ahmet can :) benim megelli 30000 e gelmek üzere. bna en yakın yada geçen varmı arkadaşar :) ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst