Beklerim abicimm bu arada küçük bi aksiklik sonucu ayak bileğimde ligament yırtılmasî oluştu 1.5 aydır motosiklet kullanamıyorum.İnan çıldırmak üzereyim.Megelli ayri bu zevk
Geçmiş olsun abi aman dikkat et . Bugün yagışlıydı adana kullanamadım hatta şuan bile çıksammı diye düşünüyorum gerçekten ayrı Bi zevk abi![]()
demirhan kardeş sıfırı 270 lira olduğu için 2. eline bakıyorum belki denk gelir kazalı falan parça halinde satıyodur gerçekten çok ihtiyacım var arkadaşlar aklınızda bulunsun. arka amortisör
Faruk geçmiş olsun üstad, dikkat et kendineMegelli çok farklı bir motosiklet beni kullan diye kendisine çeken makine
Bende yaşıyorum onu sorma, zaten istanbul 'da ki şu yağmur hayırlısı ile bir bitse de çıksam tekrar şunun üzerine diye hayal kuruyorum
![]()
Hayırlısıyla haftaya yağmurlar duruyor gördüğüm kadarı ile hava durumunda işte o zaman rahatlayacağım biraz![]()
Ahmet dikkat et kardeşim, ne kadar olursa olsun Yağmurlu havalar tehlikelidir. Binmeyi ver 1-2 gün yağmurlar durulsun sonra tekrar zıpla üzerine ferah ferah serin serin gezmeye başlaYalnız tapa gaz gitme :wiinkk: Bende havaların düzelmesini bekliyorum dört gözle
Haftaya muhtmelen üstüne zıplarım motosikletimin
![]()
Burak üstad anladım, aklımda bulunsun muhakkak buradan da haber veririm...
Çok teşekkürler arkadaşlar en ufak bi dikkatsizlik adamı günlerce bütün zevklerinden mahrum edebiliyo böyle.Napalım bunada şükürFaruk usta geçmiş olsun kendine iyi bak
Faruk geçmiş olsun üstad, dikkat et kendineMegelli çok farklı bir motosiklet beni kullan diye kendisine çeken makine
Bende yaşıyorum onu sorma, zaten istanbul 'da ki şu yağmur hayırlısı ile bir bitse de çıksam tekrar şunun üzerine diye hayal kuruyorum
![]()
Hayırlısıyla haftaya yağmurlar duruyor gördüğüm kadarı ile hava durumunda işte o zaman rahatlayacağım biraz![]()
Ahmet dikkat et kardeşim, ne kadar olursa olsun Yağmurlu havalar tehlikelidir. Binmeyi ver 1-2 gün yağmurlar durulsun sonra tekrar zıpla üzerine ferah ferah serin serin gezmeye başlaYalnız tapa gaz gitme :wiinkk: Bende havaların düzelmesini bekliyorum dört gözle
Haftaya muhtmelen üstüne zıplarım motosikletimin
![]()
Burak üstad anladım, aklımda bulunsun muhakkak buradan da haber veririm...
Teşekkürler arkadaşlar en ufak bi dikkatsizlik bütün zevklerinden mahrum bırakıyo adamı günlerceFaruk usta geçmiş olsun kendine iyi bak
http://www.motosiklet.net/forum/members/106451-albums3236-picture12342.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/106451-albums3236-picture12343.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/106451-albums3236-picture12344.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/106451-albums3236-picture12336.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/members/106451-albums3231-picture12335.jpg
Arkadaşlar satmak isteyen temiz megelli 250r olan var mı?
Bütçen nedir onu yaz ona göre yardımcı oluruz düşük bütçeyle motor arama zor durumda kalırsın.
8 bin tl civarı siyah renk arıyorum.
Kardeş ben Gökhan 242 322 30 10 u ara ben yardımcı olurum