Megelli Megelli 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
Kardeş darbeli matkap gibi titremiyor isteyen biner ayrıca bu motorun titreşimi yok denecek kadar az.şekil yeter paketçi motoru DEĞİL:pl:TİTREŞİM istemeyen bisiklete binsin hiç titremez.
Gökhan abi kesinlikle katılıyorum bu motora hala titreşim var diyen adam gitsin kendini bogazdan atsın :D Çift disk mükemmel olmuş abi tam racing makina :) Allah kaza bela vermesin abi:)
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
Titreşim istemeyen arkadaşlar KTM REVELATOR PRESTİGE modelini tavsiye ediyorum hem fiyatı hem de özellikleri sizi fazlasıyla tatmin edecektir.:queen:
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
Abi çok titreşim yok mu nasıl biniyorsunuz bu motora :D

Titreşim dediğin şey, Megelli kullanırken seni üstünden fırlatıp atmaz emin ol :) CB125E 'de sen 140 'a çıkabiliyorsan ki zaten mümkün değil pek ama 120 'e çıktığında altında ki makine yağ gibi akıp gitmiyor herhalde :) Hele ki bir de Tekirdağ 'da yaşıyorsun, yollarınız Istanbul'un yollarına istinaden daha düz ve güzel olmasına rağmen..

Megelli 'de ki titreşim TEK SİLİNDİR ve 250CC olmasından kaynaklı yüksek hızlarda yaptığı bir tatlı titreşimdir ( yüksek hızlarda kullanım esnasında zaten hissetme şansın olmaz yada düşük hızlarda hissetmezsin. )

bunu daha önce göreniniz oldu mu ? :)
Nasıl bir emek vermişse artık
Megelli Panigale

Güzel birşey olmuş :) Yalnız Megelli iyi be :) Ben sadece motosiklette çizikler var onu boyasam mı diye düşünüyorum :) Zaten eğer satamazsam yani bu kış boyunca seneye yaza kalırsa motosiklet bende kesinlikle boyaya sokucam kesinlikle hemde :)

Titreşim istemeyen arkadaşlar KTM REVELATOR PRESTİGE modelini tavsiye ediyorum hem fiyatı hem de özellikleri sizi fazlasıyla tatmin edecektir.:queen:

Usta Plastidip kaplaması mı yoksa ciddi anlamda boya çalışması mı ? Hayır eğer boya çalışması ise bu çalışma gerçekten tebrikler ve Çift disk güzzeeelll...

Çıkma grenaj alınırrr :)
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
370
AEA da makine yan maşada dururken bile ayaklıklarına kadar titriyordu ondan soruyorum :)
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
289
AEA da makine yan maşada dururken bile ayaklıklarına kadar titriyordu ondan soruyorum :)

:) Ayak maşalarının titremesi normal değil mi? Yani bana kalırsa şuanda aynısını senin motosikletinde yap aynısı olur ;

1- Motosikletini boşa al,
2- Yan ayaklığa bırak,
3- Ara gazları ver,

Bak nasıl titriyor :) Üşenme bunu bir ara dene derim ( ben denedim çünkü :) )
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
AEA da makine yan maşada dururken bile ayaklıklarına kadar titriyordu ondan soruyorum :)

Boşta çalışan motora gaz verirsen titrer ayrıca o videodaki motor ambalajdan çıkarıldığı gibi teste çıkarılmış basamak yayları bile gergin değil niye anlatıyorsam sen motorunla mutlu ol bize yeter fakat megelli sayfasında neden farklı marka sahipleri yorum yazar anlamıyorum:king:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:23 ----------

Demirhan arkadaşım motor üzerinde 2 aylık çalışma sonucu bu hale geldi üzerinde mat siyah boyadır plast değil.Megelli yazıları resim de belli değil ama nikelajdır extraları angel,çift disk,zenon, did zincir,mono kapak ,krank taşlama (titreşim için yok denecek derecededir),ön düzen indirildi 5 cm,eksoz kısaltıldı ve boyandı ,arka lastik 160lık dunlop takıldı,hava filtresi iptal edildi açık filtre uygulaması yapıldı,denge topuları değiştirildi, anlayacağın sil baştan yaptım zaten bu motoru yedek parçadan montaj etmiştim baştan aşağa ben topladım yurt dışından gelme değil.:cat: NOT: Parça sıkıntısı var diyen kendini blmezlere benden kapak olsun:jocolor:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Eyl 2014
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi dakkaa :) önde çift disk mi görüyorum ? :)

aynen zaten dandik motorların çoğunda böyle bir japon 250 cc lerde yok :mrgreen:

birde papatya disk var çelik fren hortumuda standartmış
 
Katılım
5 Ara 2014
Mesajlar
38
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
60
aynen zaten dandik motorların çoğunda böyle bir japon 250 cc lerde yok :mrgreen:

birde papatya disk var çelik fren hortumuda standartmış

Arkadaşım çift diski ben yaptım hayatında ilk defamı megelli gördün ya arkadaş nasıl site herkes megelli bölümünde anlayamadım bir atasözü der ki pokluda, çamurluya gülermiş . megelli fanları buraya diyor megelliciler hariç herkes var motoru olan geliyo.:pr:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Eyl 2014
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşım çift diski ben yaptım hayatında ilk defamı megelli gördün ya arkadaş nasıl site herkes megelli bölümünde anlayamadım bir atasözü der ki pokluda, çamurluya gülermiş . megelli fanları buraya diyor megelliciler hariç herkes var motoru olan geliyo.:pr:

Ben motorları karıştırdım pardon bumoto calibre 250 de çift disk standarttı çinlilerde
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
Alan alır almayan bizi izlemeye devam eder bu kadar basit ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

 
Katılım
16 Kas 2013
Mesajlar
51
Arkadaşlar megellinin en güzell sayfası bu olsa gerek süpppr kapîşma bence:)Gökhan ustam eline sağlık çok güzel bi çalîşma olmuş bu arada ben ayvalıkta ikamet ediyorum bu civarda motoru test etmek isteyen varsa valla vercem artcı olarak ben olmak şartıyla tabikii titreşim neymiş veya değilmiş canlı görün hani,bugüne kadar kimseye emanet etmedim motorumu ama buda benden bi fedakarlık olsun artık. Haa bu arada bu arada megeli penigale modelide Ajda pekkan gibi gerdire gerdire kıçındaki benn yüzüne gelmiş bence:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
Aynen Faruk abi ducati ayrı Bi dünya ama :)Yazın kısmek olursa yanındayım ayvalıga gelicem motorla ege turu yapcam :)
 
Katılım
16 Kas 2013
Mesajlar
51
Beklerim abicimm bu arada küçük bi aksiklik sonucu ayak bileğimde ligament yırtılmasî oluştu 1.5 aydır motosiklet kullanamıyorum.İnan çıldırmak üzereyim.Megelli ayri bu zevk
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
121
Geçmiş olsun abi aman dikkat et . Bugün yagışlıydı adana kullanamadım hatta şuan bile çıksammı diye düşünüyorum gerçekten ayrı Bi zevk abi:)
 
Katılım
16 Kas 2013
Mesajlar
51
Çok teşekkürler ahmet canEğer fabrakasyon lastikler varsa çıkma bence.Fazer 8 de bile bu uyarıyı yapıyolar kullananlar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst