Eğer satıcaksan ederi o inan bana piyasayı araştırıyorum sende bakmışşındır çiziksiz motorlar gitmiyo o fiyata km'si daha düşük hem bence satma motoru ihtiyacın yoksa eğer satıcam diyorsan 6.750 veren varsa bırak sen bilirsin yine. Benim tavsiyem satıp yaza doğru para biriktirip suziki inazuma alırsan güzel olabilir tam senlik motor eşinizle uzun yola gidiyorsunuz çift silindir rahat motor olduğunu söylüyorlar ben gördüm motoru yakından hoşuma gitti
şu güzelmiş çantalarıda hediye
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-siyah-inazuma-full-aksesuar-plus-3-canta-182239061/detay
Zaten satmayı düşündüğüm fiyat aralığı o 6,750 - 7,000 arasında zaten satmak gibi bir düşüncem yok ama herhalde bu ay sonu acil bir nakite ihtiyacım olabilme ihtimali var, eğer bu ay sonuna kadar satılmaz ise sanırım satmam ya. Yani şöyle bir durum ki Toki konutlarının Kayaşehir için özel bir indirimi olacak evleri %20 indirime tamamen tapusunu teslim alabilmek için onun için bir nakite ihtiyacım olacak eğer o ana kadar satılmazsa kesinlikle satmayı düşünmem zaten o saatten sonra...
Evet eşimle gezmeyi seviyorum motosikletle en son izmit - kandıra - sapanca turundan sonra uzun yola gitmek istemez oldu SS ile

Normal olarak haklı yani, eğer uzun yol düşünürsem zaten en hızlı tercihim Enduro olur ki onu da herhalde kiralarım yada bundan sonra geçeceğim motosiklet Enduro olur SS olmazsa diye düşünüyorum

Yalnız inazuma 'nın işte şekli şemali hoşuma gitmiyor :queen: Yinede teşekkür ederim Yiğit tavsiyelerin ve düşüncelerin için mutlu oldum düşüncelerinden ötürü...
Merhaba arkadaşlar ben siteyi takipteyim fakat yeni üye oldum ve ilk yorumum.
Megelli sahibiyim herkes kararsız megelli konusunda ama kazalı ve tipsiz bir honda cbr250 ye 9 bin tl para vermek istemeyenler için güzel motor megelli.
Sorunları yok mu? VAR. Titriyor evet ama o kadar abartı durum yok arkama oturan birisi daha bugüne kadar titriyormuş hacı demedi.
İnternetten her bakan gelip titriyor bunlarda yeaa diyor. Nedense daha motorun yanına gelmemiş insanlar işini gücünü buna çamur atmaya adamış anlam veremedim. Ucuz etin yahnisi biraz sıkıntı çekersiniz ama düzgün bir kullanımda hiç bir sıkıntı vermiyor buraya mesaj atanlar genelde sıkıntısı olan kişiler ki benim gibi sorunsuz kullanan bir çok insan var.
Bir kere ufak bir sorunla karşılaştım megelli servisi aldı ücretsiz olarak yaptı ve teslim etti. Ayrıca şöyle birşey yaşadaık kendileriyle;
Benim motorumun sol arka koltuk altı granaj garaja sokarken çizmiştim, rahatsız edici bir çizik vardı. Servisteyken motor beni aradılar ellerinde çıkma temiz granaj olduğunu istersem değiştirebileceklerini söylediler. Tamam dedim bende tertemiz granajla değiştirmişler yani adamlar ellerinden gelen her imkanı size sunmaya çalışıyor ve hiç bir servisin yapmadığı ayrıcalıkları sağlıyor.
Megellinin bu denli sorunları benim tahminimce şu sebepten kaynaklanıyor: KULLANICILARI.
-Bu motoru alanlar ya yeni başlayanlar oluyor, yada şekil şukul için alanlar %80 durum böyle kimse itiraz edemez.
-Yeni başlayan insanın kullanıcı hataları yapmaları çok doğal. Şekilcilerde devirli kullanır, gösteriş teker falan derken yine yıpratır.
Sorunsuz mu? Değil makina sonuçta.
Sorunsuz kullanabilir miyim? Tabiki.
Karar sizin benim yaşadıklarım bu kadar teşekkür ederim okuyanlara.
SawioN merhaba öncelikle,
Megelli sahibi olman bizi de mutlu etti, nerede oturursun, yaş kaçtır, bir resim ekleseydin mesajınla birlikte çok güzel olurdu
Bizde bunu diyoruz zaten, bugün Honda CBR250R alan birisi de yeni başlamış oluyor genelde yada 125'den 250'ye geçiyor gibi yalnız genelde yeni başlayanların tercihleri oluyor bu düşük cc motosikletler

Bu yüzden kazasız yada çiziksiz temiz bir motosiklet bulduğunda Honda markasında ki bir makineye 10.000 TL 'den aşağıya ağzını açmıyorlar çünkü sıfırı şuanda 13,500TL zaten o yüzden o bedeli bu motosiklete vermek bizim gibi bütçesi çok geniş olmayan kişiler için zor.
Megelli 'de sorunlar olabiliyor olmuyor ne kadar sıfır sorun sıfır hata denirse densin elbette oluyor ( sıfır kilometre alırsın elbette megelli 'de de genelde sıfır hata çıkar yani nadirdir sorunlarla karşılaştığınız sıfır modellerinde ) ikinici ellerinde bazı sorunlar ile karşılaşabilirsiniz oda ilk kullanıcının kullanım durumuna göre değişkenlik gösterebilir. Motosikletin çıkartacağı arızalar da öyle atla deve bir arıza olmuyor bir motosiklet tamircisine götürmeden hiç anlamasanız bile telefon ile çözebileceğiniz sorunlar oluyor ( ki ben öyle yapıyorum

@Goxel01 'e yine teşekkürü bir borç bilirim, sabırla yardımcı olduğu için ) Benim şuana kadar çok şükür çözemeyeceğim çok büyük bir sıkıntısı olmadı, akü zayıflaması, ana sigorta ve fan sigortalarının atması gibi basit durumlarla karşılaştım ve en son yaşadığım rölanti motorunu kitlemiş olması motorun ki bunu da çözüme yine ustaya götürmeden telefon yardımı ile halledebildim ( bu sorunun kaynağı ben kendimim yaptığım hatanın farkındayım ).
Megelli titreme sorunu abartıldığı gibi değil ben aldığımda motosiklet 2,250 Km 'deydi, 4,500 Km 'de bakıma soktum ve şuanda da 7,650Km 'de tekrar bakıma girmesi gerekiyor artık Yağ değişimi, yağ filtre değişimi gibi durumlardan ötürü çünkü motor iyice hantallaştı kendini hissettiriyor beni bakıma sok diye
* İşte tam bu durumda sizlere soruyorum Istanbul 'da güzel bir usta arıyorum motosikletimi gerçekten bakıma bırabileceğim, herşeyiyle bakıma güzel bir bakım yapabilecek ve ufak bir ricam da o sorunu giderdikten sonra Cengiz Motor gibi işçilik ücretini 2 katı ile çarpmayacak bir ustaya ihtiyacım var
Çıkma grenaj bulsam benimde değiştireceğim grenajlarım var, ben daha henüz öyle bir yetkili servise denk gelmedim ( hoş istanbul 'da sadece Cengiz Motor 'a gittim onlarda zaten biraz burnu havada insanlar gibime geldi ) Çakırca nasıldır bilmiyorum hiç gitmedim oraya gerçekten.
Tekrar sormak ve bilgi almak adına arkadaşlar gerçekten güzel bir servis arıyorum, iyi bir usta arıyorum, ufak birşey rica ettiğimde bak arkadaş ben bunu da yaptım 2 katı işçilik parasını çattant diye çakarım demeyen usta arıyorum ve bu hafta sonu bakım yaptırmayı planlıyorum
