- Katılım
- 30 Ara 2009
- Mesajlar
- 74
valla pişman oldum konuyu açtıma gerçekten suçlamaya bak sen kendini ne sanıyon ?? ne boş insan sın
Sorun sen değilsin arkadaşım burada ve her yerde bu marka ile o kadar çok sorun yaşayan olduki insanlar bıktı. Design in the U.K. yazsada 3 ay önce İngilterede bu markanın sahibi firma Megelli.com kocaman THE END yazdı, ve 2 ay o site o şekilde yayın yaptı geçenlerde aynı siteye baktım bir çin markası adı vardı, şimdi ise yine Design in the U.K. yazıyor, Anlıyacağın markanın şu an sahibi bile belli değil..ayrıca seninki olmasada 250 cc liğinin Youtube da http://www.youtube.com/watch?v=4cBdM0AcVKY bu adreste incelemesi var..
Hemen kızma ama motorun durumu ile alakalı senlik bir durum yok...