- Katılım
- 28 Ocak 2009
- Mesajlar
- 18
- Konu Yazar
- #1
öncelikle bu motorun herşeyiyle tam bir reyzing motor olduğunu unutmayın konfor rahatlık pek aramayın
dizaynı durusu kalıp olarak harika söylenicek bir söz yok şase nin alüminyum oluşu da bir başka artısı.
paslanmaz çürümez hafif bu bakımdan oldukça iyi. ama motor ustalık istiyor en azından vitesli tecrübesi olması lazım
bu motoru kullanmak için dediğim gibi oturuşu duruşu tam bir yarış motoru olduğu için teçrübe gerektirir
firen oldukça iyi hissede biliyorsunuz gazı verdiğinizde aldığınız tepki ses tam yerinde. teneke sesi çıkmıyor
egzoz borularının krom oluşu bunda etkili tok bi ses var çift silindire yakın dene bilir.
yani ses bakımından bu cc de daha iyisini bulamazsınız.
oldukça torklu bir makina tepkimeleri oldukça iyi gazı verdiğiniz zaman istediğinizi alıyorsunuz tabi 125cc de
ola bilceği kadar :king:
dizaynı durusu kalıp olarak harika söylenicek bir söz yok şase nin alüminyum oluşu da bir başka artısı.
paslanmaz çürümez hafif bu bakımdan oldukça iyi. ama motor ustalık istiyor en azından vitesli tecrübesi olması lazım
bu motoru kullanmak için dediğim gibi oturuşu duruşu tam bir yarış motoru olduğu için teçrübe gerektirir
firen oldukça iyi hissede biliyorsunuz gazı verdiğinizde aldığınız tepki ses tam yerinde. teneke sesi çıkmıyor
egzoz borularının krom oluşu bunda etkili tok bi ses var çift silindire yakın dene bilir.
yani ses bakımından bu cc de daha iyisini bulamazsınız.
oldukça torklu bir makina tepkimeleri oldukça iyi gazı verdiğiniz zaman istediğinizi alıyorsunuz tabi 125cc de
ola bilceği kadar :king: