mct mi bisan roadstarmı

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
bisanın v2'motoru var sıralı olmadığı için sorun çıkardığına şahitim bizzat ben.arkada olan silindir bol bol sorun çıkarabiliyor.ama mct'de o'sorun yok sıralı oldukçada sağlam bir makina.iki motorada bindim ben tip olarak bisan cazip gelebilir ama sağlamlık bakımından mct'diyorum..

Arkadaşım bilmeden atıp tutmayın ya V motor herzaman daha iyidir..
asıl sorun çıkaran sıralı silindirlerdir
Tork ivmelenme bakımındanda V motor daha üstündür
En önemli özerlliği ise titreşim sıralıya göre çok daha azdır..
Bisan al arkadaşım sen pişman olmazsın..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
3
ben bir V motor kullanıcısıyım nasıl sorun çıkartıyormus anlat bakalım motorum 7000 de ve hiç bir sorunu yok ! MOndial Alıp napcak adam? Mondiali alcak 3 e 3.5 a alıcaksın 2 den yukarı satamazsın.. Bİsanda Görüntü var Heybet Var... Hİç olmassa motora biniyorum dersin... Yedek PArça diyosun... Yedek parçasıda var Bİsan lifan Grubu Kocaeliye fabrika kuruyor hatırlatırım bunu :)

hah sonun da bir bisancı buldum yahu arkadaş anlat biraz benim gibi çaylak kafası karışık bi adama yardımcı olun
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bir V motor kullanıcısıyım nasıl sorun çıkartıyormus anlat bakalım motorum 7000 de ve hiç bir sorunu yok ! MOndial Alıp napcak adam? Mondiali alcak 3 e 3.5 a alıcaksın 2 den yukarı satamazsın.. Bİsanda Görüntü var Heybet Var... Hİç olmassa motora biniyorum dersin... Yedek PArça diyosun... Yedek parçasıda var Bİsan lifan Grubu Kocaeliye fabrika kuruyor hatırlatırım bunu :)

bu sadace benim düşüncem.zeten belirttim görünüş olarak bisan diye ama..yakın bir abim kullanıyor bisanı bir çok sorun yaşadı motorla ilgili.mct'de çıkmazmı sorun ondada çıkabilir sonuçta ikiside çin malı birazda şans işi aslına bakarsanız.amacım arkadaşı bisan'dan caydırmak değil sadece düşüncelerimi söyledim ben.. yanlış anlaşılmasın...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
3
Vasco bu Fiyat Yanlış Arkadaşım Güncel Bir Fiyat Değil bu.. sahibindende sıfır olarak Lifan Var ... 3500 falan diyo..

evet bayi bana 3600 12 ay taksit önerdi ama şaşıdım bu kadar fiyat düşermi
bide bana biraz daha bilgi lütfrn ikna olmaya ihtiyacım var
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bu arada ben Ledow kullanıcısıyım.. Bunlar Hep Bir Emsal.. Ama En kalitelileri bence Bisan Lifan... Kıyasladım cunku
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
makine oldukça iyi Yakıt konusunda çok cimri öncelikle Çekişi İvmelenmesi Hızı Mükemmel Cok rahat bir Şekilde 130 u görüyor.. 140 gösterge var ; Benim Makinede 160 ı görmüştüm ben mesela... ben Bundan Sonraki motorumu V motor ALıcam Mantık çok farklı çünkü ..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
3
makine oldukça iyi Yakıt konusunda çok cimri öncelikle Çekişi İvmelenmesi Hızı Mükemmel Cok rahat bir Şekilde 130 u görüyor.. 140 gösterge var ; Benim Makinede 160 ı görmüştüm ben mesela... ben Bundan Sonraki motorumu V motor ALıcam Mantık çok farklı çünkü ..

peki neden ikinci eli mct kadar yaygın diiil
ya çokmu soruyorum acaba
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
V tipi motor olayında haklı arkadaşlar titreşim daha az olur, tabi bunda çalışma zamanı sky go daki gibimi arkadaslar? yanı mct pıstonlar aynı anda yukarı cıkıpmı ınıyorr? öyle olmadıgını sanıyorum cunku skygo acayip titreşimli bir makina


http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/8360-bisan-roadstar-250-chooper.html


bu linki incele bisan chopper ahkkında herşeyi bulacaksın burda :cat:

evet mct tek silindirli 250cc gibi çalışıyor buda 250ccnın asagısında bi performans veriyor
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
3
V tipi motor olayında haklı arkadaşlar titreşim daha az olur, tabi bunda çalışma zamanı sky go daki gibimi arkadaslar? yanı mct pıstonlar aynı anda yukarı cıkıpmı ınıyorr? öyle olmadıgını sanıyorum cunku skygo acayip titreşimli bir makina


http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/8360-bisan-roadstar-250-chooper.html


bu linki incele bisan chopper ahkkında herşeyi bulacaksın burda :cat:

saol vasco çok iyi oldu bakıyorum
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
zorla mct aldirip adamın basını belaya sokturtmayın :mrgreen: git v motor al kıyaslama bile
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
çünkü suanda alanların hiç biri satma eğiliminde değillerde ondan.. Herkes MEmnun.. Ben bile SAtmaya kıyamıyorum Bu sezondada Kullanıcam motorumu ... Herkes Aksesuar ve Modifiye Yapmaya calısıyor.. MAkine Zaten İlgi ÇEkiyor.. Dahada İLgi ÇEkici HAle Getirmeye calısıyorlar ..
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oylama yapalım.mct diyenler barnak kaldırsın bakimm
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
3
çünkü suanda alanların hiç biri satma eğiliminde değillerde ondan.. Herkes MEmnun.. Ben bile SAtmaya kıyamıyorum Bu sezondada Kullanıcam motorumu ... Herkes Aksesuar ve Modifiye Yapmaya calısıyor.. MAkine Zaten İlgi ÇEkiyor.. Dahada İLgi ÇEkici HAle Getirmeye calısıyorlar ..

sanırım bisan alıcam ilginize teşekkürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazar günü uçmakdere yamaç paraşütü şenliklerine gidip gelirken gerek düz yolda gerekse dik,stabilize rampalarda Extrama ve By_star 'ın da tanık oldukları gibi Bisan-Lifan fiyatına göre emsallerinden çok üstün bir motordur.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
tabiki tartışmasız V motor Bisan Lifan buna hafta sonu uçmak dere yamaç paraşütü senliklerine giderken savaş abinin motorunda bir kez dağa şahit olduk düşünme bile V motor kaçınılmaz mtc ile kıyaslamaya bile sokma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst