- Katılım
- 5 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,893
bisanın v2'motoru var sıralı olmadığı için sorun çıkardığına şahitim bizzat ben.arkada olan silindir bol bol sorun çıkarabiliyor.ama mct'de o'sorun yok sıralı oldukçada sağlam bir makina.iki motorada bindim ben tip olarak bisan cazip gelebilir ama sağlamlık bakımından mct'diyorum..
Arkadaşım bilmeden atıp tutmayın ya V motor herzaman daha iyidir..
asıl sorun çıkaran sıralı silindirlerdir
Tork ivmelenme bakımındanda V motor daha üstündür
En önemli özerlliği ise titreşim sıralıya göre çok daha azdır..
Bisan al arkadaşım sen pişman olmazsın..