- Konu Yazar
- #21
aynı tabi, nerdeyse bütün modellerde de öyle. burgman'da farklı
piaggio ve gilera'da aynı.
benim motoru satiyim sana![]()
gilere çok hoşuma gitti ama.boy uzun olduğu için sırıttım onda çok
aynı tabi, nerdeyse bütün modellerde de öyle. burgman'da farklı
piaggio ve gilera'da aynı.
benim motoru satiyim sana![]()