Psikolog koy,belki seni tedavi eder.Cansız varlıklara bu kadar değer biçmek gerçek hayatta tutunacak dalı olmayan kişilerin yapacağı iştir,kendine hobiler bul,okumuyorsan kitap oku,işte çalışıyorsan vaktim yok diyorsan da kendine zeka geliştirici aktiviteler bul:Satranç gibi.Futbol oyna,bisiklet sür,spor yap,ailenle ilgilen vs.Ama bu normal değil ki forumda böyle arkadaşlar çok fazla sabah akşam kendi motorlarının forumuna girip günaydın,yok şu bozuldu yok şu gezi yok bu...Hayatınız motor olmuş bu yanlış değerlidir ama sizi hayattan soyutlamamalı.Unutmayalım çiçeğe çok su verirsen de ölür,az su verirsen de;yani her şeyin ölçüsü olmalı.