Mavi YBR me isim

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Oturan Mavi Boğa koy.....

Sıkılınca isminden ötürü apaçilere kolay satarsın


YEBERESİCE de olabilir ;)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
" Deep Blue " yaz bir yerine, senin bulunduğun bölgeye yakışır bir isim. :cat:
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Bence daha sade hoş bir isim düşünülebilir örneğin HAMZA bence çok sade ve güzel ne dersin
 
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Adamlar zaten bunu düşünüp üzerine YBR yazmışlar senin isim koymana gerek yok bence :D
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Mahmut yada Şakir iyi isimdir.. Ben benim maviye toplu olmasından dolayı TOKUR diyorum mesela..
 
Katılım
13 Eki 2012
Mesajlar
80
Psikolog koy,belki seni tedavi eder.Cansız varlıklara bu kadar değer biçmek gerçek hayatta tutunacak dalı olmayan kişilerin yapacağı iştir,kendine hobiler bul,okumuyorsan kitap oku,işte çalışıyorsan vaktim yok diyorsan da kendine zeka geliştirici aktiviteler bul:Satranç gibi.Futbol oyna,bisiklet sür,spor yap,ailenle ilgilen vs.Ama bu normal değil ki forumda böyle arkadaşlar çok fazla sabah akşam kendi motorlarının forumuna girip günaydın,yok şu bozuldu yok şu gezi yok bu...Hayatınız motor olmuş bu yanlış değerlidir ama sizi hayattan soyutlamamalı.Unutmayalım çiçeğe çok su verirsen de ölür,az su verirsen de;yani her şeyin ölçüsü olmalı.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
Psikolog koy,belki seni tedavi eder.Cansız varlıklara bu kadar değer biçmek gerçek hayatta tutunacak dalı olmayan kişilerin yapacağı iştir,kendine hobiler bul,okumuyorsan kitap oku,işte çalışıyorsan vaktim yok diyorsan da kendine zeka geliştirici aktiviteler bul:Satranç gibi.Futbol oyna,bisiklet sür,spor yap,ailenle ilgilen vs.Ama bu normal değil ki forumda böyle arkadaşlar çok fazla sabah akşam kendi motorlarının forumuna girip günaydın,yok şu bozuldu yok şu gezi yok bu...Hayatınız motor olmuş bu yanlış değerlidir ama sizi hayattan soyutlamamalı.Unutmayalım çiçeğe çok su verirsen de ölür,az su verirsen de;yani her şeyin ölçüsü olmalı.

sen de farklı değilsin bu forumdakilere laf atıyosun ama sende burdasın laflarına dikkat et
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst