benimde benzer bir sorunum vardı,kaportacı arkadaşıma götürdüm ve boyattım.çok da güzel oldu.üzerinede birde vernik sıkıldı.süperrr.tavsiye ederim.
ben boyadım riske atcak kadar dandikti kullanmıorm öyle duruodu..
kutu boyayı aldım bastım =) hala kullanmıorm![]()