Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yeterli paran yoksa biriktir biraderim.nolan n63 alma da ne alıyorsan al.ben hiç memnun kalmadım nolandan.bak bu da incelemem;
arkadas kasklardan bahsetmis, kardesim nolan alma da ne aliyosan al.ben de feyizoglundan aldim, adamlar cok kibar davrandilar haklarini vermek lazim. ama bir amasi var ki nolan denilen isim yapmis kaskcagiz cinlilerden bile kalitesiz cikti.hele 70 le falan giderken muslum gursesin bir firtina kopacak sarkisi esliginde seyahat ediyorum.bi gokgurultusu eksik oluyo kaskin icinde.zaten kopan pedler, yapistiricisi ayrilan vizorun etrafndaki plastik cerceve ve cocuklugumuzun hohlayarak isim yazdigimiz camlari gibi bugu yapan vizorunden hic bahsetmiyirum.n 63 modeli benimki. bi dahaki sezona buyuk ihtimal bi shoie alacam gibi.bundan da memnun kalmazsam motoru birakacam
Ben NOLAN N-COM CLASSIC kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum, sağlamlık kalite hepsi mevcut, buğu yapan camlara gelince yine nolan'ın buğu önleyici şeffaf ped'i var ondan taktırdım, ve artık o sorun da kalktı ortadan, ama karar yine de sana ait, saygılarımla...
son kaskım marushin ve kullanım süresi dolduğu için değiştirmem gerekiyor sharp testinden başarılı not alan güvenli ve sessiz bir kask tekaydan sorabilirsiniz , kalitesine göre uygun fiyatlı bir kask kullanıcısından tavsiye olunur...