marushin shoei nolan

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
bu kasklardan bırını almak istiyorum ama param yok önerisi olan var mı :pr:
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
68
yeterli paran yoksa biriktir biraderim.nolan n63 alma da ne alıyorsan al.ben hiç memnun kalmadım nolandan.bak bu da incelemem;

arkadas kasklardan bahsetmis, kardesim nolan alma da ne aliyosan al.ben de feyizoglundan aldim, adamlar cok kibar davrandilar haklarini vermek lazim. ama bir amasi var ki nolan denilen isim yapmis kaskcagiz cinlilerden bile kalitesiz cikti.hele 70 le falan giderken muslum gursesin bir firtina kopacak sarkisi esliginde seyahat ediyorum.bi gokgurultusu eksik oluyo kaskin icinde.zaten kopan pedler, yapistiricisi ayrilan vizorun etrafndaki plastik cerceve ve cocuklugumuzun hohlayarak isim yazdigimiz camlari gibi bugu yapan vizorunden hic bahsetmiyirum.n 63 modeli benimki. bi dahaki sezona buyuk ihtimal bi shoie alacam gibi.bundan da memnun kalmazsam motoru birakacam
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Ben NOLAN N-COM CLASSIC kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum, sağlamlık kalite hepsi mevcut, buğu yapan camlara gelince yine nolan'ın buğu önleyici şeffaf ped'i var ondan taktırdım, ve artık o sorun da kalktı ortadan, ama karar yine de sana ait, saygılarımla...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
benım duydugum ve arkadaşlarımdan gördüklerimde,
MARUŞHIN Kaskın alt kısmındakı derı tarzı olan kısımları soyuluyormuş,
ve berbat bı durum alıyormuş

ben şu sıralar SHOEI arayısındayım...
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
benım duydugum ve arkadaşlarımdan gördüklerimde,
MARUŞHIN Kaskın alt kısmındakı derı tarzı olan kısımları soyuluyormuş,
ve berbat bı durum alıyormuş

ben şu sıralar SHOEI arayısındayım...

son kaskım marushin ve kullanım süresi dolduğu için değiştirmem gerekiyor sharp testinden başarılı not alan güvenli ve sessiz bir kask tekaydan sorabilirsiniz , kalitesine göre uygun fiyatlı bir kask kullanıcısından tavsiye olunur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst