- Katılım
- 9 Ara 2005
- Mesajlar
- 616
Sevgili MES,sizinle urla motofest de tanışmıştık.Bize gösterdiğiniz ilgi için tekrar teşekkürlerimi bir borç bilirim.Onur duyduk,gurur duyduk..bizleri daha tanımadan niklerimizi söyleyerek yanımıza gelip o sıcak dostluğunu paylaştınız.:rendeer: Marmaris motor festivalinde güzel eşinizlede tanışmak isterim.Oraya bir ön gezi yapacakmışsınz..kazasız,hayırlı yolculuklar diliyorum..İZMİR MT adına sevgi ve saygılarımı yolluyorum.Görüşmek dileğiyle..:cat: