Eyvallah kardeşim benim sağolasınnerde cbr125 varsa toplamış adamlar yaçok güzeller, çok güzel kareler maşallah tekeriniz düz bassın
![]()
Teşekkür ederim kardeşimGüzel kareler yakalamışsınız.Cbr candırBurda da havalar iyi olsa da bizde gezsek keşke..
Kazasız belasız sürüşler dilerim
Teşekkür ederim kardeşimDaha çok resim var fakat forumu fazla sıkmayalım..
Gençler ortalığı yakıp kavurmuşsunuz..
Motorlar süper... resimler olağanüstü..
allah kaza bela vermesin.. anladığım kadarı ile bu modelin dışında motor barındırmıyorsunuz aranızda![]()