Marmaris-Turunç motosiklet gezisinden kareler..

Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
44
20cd7.jpg

20cdp.jpg

20cf8.jpg

20cgr.jpg


Motosiklet Turları Birer Sanattır..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde cbr125 varsa toplamış adamlar ya :) çok güzeller, çok güzel kareler maşallah tekeriniz düz bassın :)
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Güzel kareler yakalamışsınız.Cbr candır :) Burda da havalar iyi olsa da bizde gezsek keşke..
Kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
3 gün sonra marmaristeyim
eğer bidaha böyle gezi olucaksa itinayla bende gelirim haberiniz olsun
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Valla Muğlalı olarak özendim arkadaşlar sizlere. Bu arada cıbırları almış herkes ne güzel :) Muğlaya selamlar...
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
44
Videoyu da ''Motor Videoları'' ilgili alana attım arkadaşlar.. Meraklıları izleyebilir :)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Ne yalan söyleyim çocuklar gurubunuza imrendim :cherry:. motorlarda hep aynı , anlaşılan arkadaş olarakta motorlar gibi uyum içindesiniz Allah nazardan saklasın. Bir abiniz olarak diyorum ki ; Benim gibi 53 yaşına kadar motor zevkinden mahrum kalmak istemiyorsanız. (Dolmuşa binmeyin motora binin)
( Aman dolmuşa binmeyin:cherry:ki bir ömür boyu motora binebilesiniz :cat: ..Kask sız korumasız bir metre bile motor süymeyiniz.. Allah kazadan beladan saklasın her şey gönlünüzce olsun ,Hoşçakalın sevgili gençler... motokurt
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
SH SK SH SJ SH

Yakın almışlar zaten motosikletleri.. :)

Ama gerçekten çok güzel imrendim şu an size.. :)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
Bizim yiğen onur taş ı gözüm aradı 2006 siyah cbr 125 ile ama aranızda göremedim :(((
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Gençler ortalığı yakıp kavurmuşsunuz..
Motorlar süper... resimler olağanüstü..
allah kaza bela vermesin.. anladığım kadarı ile bu modelin dışında motor barındırmıyorsunuz aranızda :p
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
44
Gençler ortalığı yakıp kavurmuşsunuz..
Motorlar süper... resimler olağanüstü..
allah kaza bela vermesin.. anladığım kadarı ile bu modelin dışında motor barındırmıyorsunuz aranızda :p

Barındırıyoruz ama bi seferlik böyle olsun dedik :) 3 cbr daha vardı da gelemediler.. İlginiz için sağolun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst