Marmaris çevresinden seçmece. :)

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Merhaba beyler. Resimler farklı cihazlarla, farklı zamanlarda, farklı yerlerde çekildi. Tek ortak noktaları ise; çekimi yapan ben'im. :))

Umarım hoşunuza gider. :)

Bunu fotoğrafçılık yaparken tekne turunda çekmiştim. Adamın dümeninin koptuğunu söylemişti bizim kaptan, şanssızmış galiba birazcık :)

25776022589734076537510.jpg


Sabah kahvaltımı aldım, bir tepeye gittim motoru parkedip oturdum. Bi miyavlama var zayıf zayıf tepe de çok ücra bir yerde diyebilirim. Baktım bi tane kedicik ağaçta kalmış. Dayanamadım tırmandım kurtardım. Sabah kahvaltısına da ortak ettim elemanı. Kıyamadım orda bırakmaya çarşıya kadar getirip te bıraktım. Çok şeker ufak bişeydi eve de alırdım ama kedim felaket kıskanç. :)

25816022589699409874310.jpg


Yine fotoğrafçıyken denk gelmişti burası. :) Buraya bi çadır kurup kimse tarafından rahatsız edilmeden ölüp gitmek istiyorum. :)

26646822589782409866010.jpg


Burası köyceğizden marmaris'e gelirkenki yol. Tam neresi bilemiyorum. :)

27965323436800991830810.jpg


Bunu ise bugün çektim. Selimiye'ye giderken böyle bir manzara var Grand Canyon'a benziyor valla. :)

fotoraf0014so.jpg


Burası ise Marmaris'e 10 km uzakta olan, Yalancıboğaz. :)

sadasdox.jpg


Ve bence en güzelini en sona saklamış bulunuyorum. :) Bugün yine selimiyeye giderken çektim bunu yolda. Gidiyorken bi baktım güneş batıyor vizörde siyah bişey göremedim. Bi duriyim dedim, karşımda aynen bu manzara var. :)

fotoraf0016d.jpg


Hoşunuza gitmesi dileklerimle.. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel fotolar eline sağlık. şu marmariste yaşayanlar şöyle bi toplanıpta bişiler yapamadık :)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Geçen benim selamı zor aldın hocam :)))) Ls2 kask kırmızı siyah vizörlü :) Kırmızı ck 125 depoda file falan :) hatırladın mı :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla çıkarakamadım özür dilerim. ben normalde şehir içinde değilde şehir dışında tanıdık tanımadık her motora selam veririm. seninle nerde karşılaştık bilmiyorum ama inan son anda farketmişimdir.

uygun bi ara tanışalım isterim.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Bende isterim inşallah. :) Zaten selam verdin :)) Ama birazcık geç farketmiştin. :) Sezon bitsinde bütün muğla illeri olarak toplanalım bişeyler yapalım mangal olsun balıkekmek olsun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende isterim inşallah. :) Zaten selam verdin :)) Ama birazcık geç farketmiştin. :) Sezon bitsinde bütün muğla illeri olarak toplanalım bişeyler yapalım mangal olsun balıkekmek olsun :)

cennet gibi yerlerimiz var bi gün toplanır gideriz gezeriz çokta güzel olur. şuanlık duruyoruz ama unutturmayalım birbirimize:) ayrıca sen beni tanıyorsun herhalde (gerçi benden başka gri tvs kullanan görmedim daha marmariste varmı bilmiyorum) şehir içinde denk gelir isek eğer durdur hocam beni:)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Abi diyeceğim zaten :) 28 yaşındaydın hocam yanılmıyorsam ben 18 :)) Senin kasktan tanıyorum seni Siyah vizörlü GDR. :)

Gezi işini unutmayalım motorcu48 diye bi arkadaş daha falanda vardı marmaristen buluruz daha vardır mutlaka :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olur olur inş. çok güzel olur:)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Sadece 2 hafta boyunca fotoğrafçılık yaptım çok bişey bilmiyorum desem yeridir abi. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst