Markete R1 ile giriyor

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ya beni sizler yarattınız...
İlhan ne var yaa bunda ben o bakkala motrola girer takla bilem atarım...
ee bambunun örencisiyikk:mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
işte sorun orda bambunun öğrencisi oldugun için iş biraz sakat :)

Sözlü notuna sıfır verdim, böyle devam edersen pilot kalemle üstünden geçerim. Yok hocam ben düzgün bi örenci olcam dersen soluna bi sıfır bi bir atarım ilerde. Sen bilirsin :bounce:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Sözlü notuna sıfır verdim, böyle devam edersen pilot kalemle üstünden geçerim. Yok hocam ben düzgün bi örenci olcam dersen soluna bi sıfır bi bir atarım ilerde. Sen bilirsin :bounce:

pee bu lafları okulda çok duymuştum :p enınde sonunda 0 koycak yer kalmıo :) :queen::queen:
bu arada düzgün öğrenci ne demek ben yamukmuyum :D
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
pee bu lafları okulda çok duymuştum :p enınde sonunda 0 koycak yer kalmıo :) :queen::queen:
bu arada düzgün öğrenci ne demek ben yamukmuyum :D

Peki öleyse, zaten bu lafları sadece saftrik olanlar yutuyo :mrgreen:

Cin olanlar için ayrı taktiklerimiz var :queen:

Evet biraz sağından solundan yontmak lazım senin, örtmene öle kafa tutulmaz :p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Müşteriler ilginç.Sanki her girdikleri dükkanda motor görüyorlarmış gibi rahat rahat alışverişe devam ediyorlar.Olmaz ya o motora gaz verip yanlışlıkla kontrolden çıktığını düşünemyiorum.Dükkanın içindeki bilimum herşeyi darma dağın eder.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Müşteriler ilginç.Sanki her girdikleri dükkanda motor görüyorlarmış gibi rahat rahat alışverişe devam ediyorlar.Olmaz ya o motora gaz verip yanlışlıkla kontrolden çıktığını düşünemyiorum.Dükkanın içindeki bilimum herşeyi darma dağın eder.

Ya nlar bozuntuya vermek istemiyolardır..
:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Peki öleyse, zaten bu lafları sadece saftrik olanlar yutuyo :mrgreen:

Cin olanlar için ayrı taktiklerimiz var :queen:

Evet biraz sağından solundan yontmak lazım senin, örtmene öle kafa tutulmaz :p

tutmasına güzel kafa tutuluoda :queen: sonra hocada uyuzluk olsun diye edebiyata 1 verio lise bitmesine ragmen diplomayı alamadım sınava gırmem lazım :)

Müşteriler ilginç.Sanki her girdikleri dükkanda motor görüyorlarmış gibi rahat rahat alışverişe devam ediyorlar.Olmaz ya o motora gaz verip yanlışlıkla kontrolden çıktığını düşünemyiorum.Dükkanın içindeki bilimum herşeyi darma dağın eder.

neresi ilginç ki yoqsa sizin ordakı marketlerde motosiklet yoqmu :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
tutmasına güzel kafa tutuluoda :queen: sonra hocada uyuzluk olsun diye edebiyata 1 verio lise bitmesine ragmen diplomayı alamadım sınava gırmem lazım :)

Vahh vahhh senin örtmenine tebriklerimi ilet bi ara :p

Zaten senin gibi örencim olsa ya döve döve öretirdim ya da pencereden aşşaı atardım.

neresi ilginç ki yoqsa sizin ordakı marketlerde motosiklet yoqmu :silent:

İlginç olan motosiklet değil heralde, 'marketin içinde motosiklet' :) ve müşterilerin bunu olağan bişeymiş gibi görmeleri.

Yoksa sizin orda her bakkalda her markette bir R1 mi geziyo :queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Zaten senin gibi örencim olsa ya döve döve öretirdim ya da pencereden aşşaı atardım. :
inşallah en kısa zamanda karşına cıkar benım gıbı :) o dövme işleride etkı etmez bana :) o camdann atma olayıda çinde oluo :)


İlginç olan motosiklet değil heralde, 'marketin içinde motosiklet' :) ve müşterilerin bunu olağan bişeymiş gibi görmeleri.
anladık yav espirik yapıoz :)

Yoksa sizin orda her bakkalda her markette bir R1 mi geziyo :queen:
yoq yav okadar deıl de biz markette el arabası yerıne gelen musterılere motosiklet verıoz onla gezıolar
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
inşallah en kısa zamanda karşına cıkar benım gıbı :) o dövme işleride etkı etmez bana :) o camdann atma olayıda çinde oluo :)

Biz de esprik yapıyoz, daha hiçbi öğrencime elim kalkmadı vallahi. Geçen birisi cinnet geçirtti. Kafasına bi tane indirdim yavaştan. Salaktı daha da salak oldu :queen:

anladık yav espirik yapıoz :)

Senin de bugün espriktüelliğin üstünde :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Geçen birisi cinnet geçirtti. Kafasına bi tane indirdim yavaştan. Salaktı daha da salak oldu :queen:
demekki salagın kafasına vuruyim akıllansın teorisi yanlısmıs :D


Senin de bugün espriktüelliğin üstünde :cherry:
her zamanki halim yav :p bugun işe gidemedım hastaydım sabahtan beri pc basında sıkıldım :)


sana göre bi haber :
Hunan eyaletinin Yongzhou kentindeki bir ortaokulda, 28 yaşındaki öğretmen Li Hengyi, sınıftaki öğrencilerin gözleri önünde öğrencisi Zhang Yaoyi'yi tartakladı ve daha sonra pencereden attı. Öğretmenin öğrencisine saldırısının nedeni belirtilmedi, ancak Li ve Zhang'ın daha önce tartıştığı ve Li'nin öğrencilerini dövdüğünün bilindiği kaydedildi.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
sana göre bi haber :
Hunan eyaletinin Yongzhou kentindeki bir ortaokulda, 28 yaşındaki öğretmen Li Hengyi, sınıftaki öğrencilerin gözleri önünde öğrencisi Zhang Yaoyi'yi tartakladı ve daha sonra pencereden attı. Öğretmenin öğrencisine saldırısının nedeni belirtilmedi, ancak Li ve Zhang'ın daha önce tartıştığı ve Li'nin öğrencilerini dövdüğünün bilindiği kaydedildi.

:queen::queen::queen:

Li Hengyi benim yöntemleri çalmış :mrgreen:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Toplum olarak eğlenmeye gülmeye ihtiyacımız var :)
ne var bunda allah askına?
Paranın vermiş olduğu bir huzur bu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst