Markete R1 ile giriyor

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
merhabalar; "türkiyeden r1 manzaraları" konu başlıklı videoyu vermiştim,
aynı arkadaşın,başka bir videosu; çok eğlenmişe benziyorlar:) müşteri falan da gelmesi ayrı komik

kolay gelsin

[YT]iouns9lz9JU&feature=user[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
adamı neden deşifre ediyorsun kii. müşterinin biri ayran istiyor orda koptum :mrgreen:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Amaç ne acaba? Yamaha R1 gibi saygın bir motoru hakeden o kadar çok tanıdığım insan var ki..
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
allah akıl fikir versin.neden 50 sefer stop ettirdiğini de anlayamadım açıkçası.ileri-geri yapa yapa zor çıkardı motoru nasıl tester bu adam?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
yzık vallaha,,akıl noksanlığı çok zor iş..allah kimseye vermesin..

naptı şimdi bu arkadaş,,amacı neymiş,bilen varmı??
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
yzık vallaha,,akıl noksanlığı çok zor iş..allah kimseye vermesin..

naptı şimdi bu arkadaş,,amacı neymiş,bilen varmı??



Konuşmalara dikkat ettiysen bikarış iddiası var arkadaşın

ha bide

içerde hiçbiryere değdirmeden patinaj çekerek döndürebileceğini füşünmüş ondan dalmış içeri

amaaan arkadaşlar arasında bi tür geyik içde mantıklı olmak zorunda değil

ben kendi dükkanıma hergün motorla giriyorum :queen::queen: ( geceyi orda geçiriyor )
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
bence iyi eğlenmişler:mrgreen:
-nekadar
-50kuruş abi:mrgreen::mrgreen::cherry::cherry:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi millette para var huzur var yaw öyle i motorum olsun değil markete

hipermarkete bilem girerim:queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
tur atıp matrak vidyo yapacaklardı, beceremediler:) sakız makız da alırdı gelmişken:)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Tuçi'nin koyduğu videolar daha kaliteli oluyo :bounce:

Bu ne abi; bi çekil de alışveriş yapalım kardeşim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst