Marco Simoncelli çok büyük bir kaza geçirdi az önce.

Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Yarış iptal oldu kaza sebebiyle. Çok kötü olmuş kaza umarım hayatını kaybetmemiştir.
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Ya nasıl bi kaza bu, nasıl o şekilde tam ortadan çarpacak şekilde dönüyo başka bi sıkıntı mı yaşadı :silent:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
145
evet açıklama gelmiş, vefat etmiş! Hepimizin başı sağolsun!
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Çok üzücü , güvenlik önlemlerinin had safhada olduğu pistlerde bile ölümlü kaza olabiliyor maalesef. Allah Rahmet Eylesin .
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Daha bu ay yurt dısı bir dergide kendisinin makalesi vardi. Icimden Rossinin yeni rakibi diyordum. COk uzucu, sevenlerine ve ailesine sabir diliyorum huzur icinde yatsin. Iyi bir sporcuydu
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
ALLAH rahmet eylesin. adını ilk defa duydum ilk kez gördüm ama gerçekten üzücü bir olay. tüm yakınlarına başsağlığı dilerim.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
benim en sevdiğim sporcuydu:salut:
herşeyin bu kadar kolay olmasına inanamıyorum:pale:
allah rahmet eylesin
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
ölüm herkes için kesinlikle çok zor bi olay ateş düştüğü yeri yakar misali ama nedense hangi spordan olursa olsun bi ölen olunca o ölen insanın bu spor uğruna verdiği emekleri ve yaşadığı sıkıntıları düşünüyorum ve bu beni daha üzüyo.bu insanlar kolay yetişmiyo .bi ayrton senna ,colin mcrae ,richard burns ve marco gibileri bunların en iyi örnekleri.ne diyelim Allah rahmet eylesin toprağı bol olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst