Manyetik motosiklet

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Magnet motorla donatılmış bir motosiklet.

[YT]trws3k9vq6M[/YT]

Magnet motor nedir diye soracak olursanız.

[YT]mCANbMBujjQ&mode[/YT]


[YT]rnRbF6eMSPU&mode[/YT]
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
dehşey bişey bu ya güneş enerjisi saçmalıklarından kat kat kullanışlı ve gerçekçi :cat:

dahice
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
68
:
kıllıtarkan;833245' Alıntı:
dehşey bişey bu ya güneş enerjisi saçmalıklarından kat kat kullanışlı ve gerçekçi :cat:

dahice
Enerji alanında uzmanlaşmış bir makina mühendisi olarak kesinlikle katılmıyorum güneş enerjisi 21.yüzyılın 2.yarısından itibaren (2060larda falan) dünyadaki en önemli güç olacaktır.Tabi her fırsatı böölesine teperseniz ilerde bu çin motorlarına bile binemeyecek hale gelirsiniz:pale:.zira bugünün güneş enerjili arçalrı 200 yıl öncesinin buharlı trenleri ne ise onlar daha bunun olgunlaşması için yıllar var:rendeer:.Ama siz vizyonunuz yoksa gün gelir bunu Dışardan ithal etmek zorunda kalırsınız.Ne yazık kü tarihimiz bu bu tür yanlış kararlarla doludur:salut:

2.Olarak tasarım SOLIDWORKS programında yapılmışa benziyor ve oldukça dahiyane bir sistem :cherry::cat:zaten bundan ötesi Lineer Elektrik motoru olarak geçiyor ve geleceğin trenlerinde kullanılması planlanıyor.Gerçekten çok zekice bir tasarım tebrik ederim keşke :silent: yazıları beyaz yazmasalardı anlatacaklarının yarısı heba olmuş :(
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu sistem; ortaokulda mıknatıs kutuplarıyla ilgili bir deney yaparken aklıma gelmişti... Trenleri ters kutuplar birbirini iter felsefesi ile hareket ettirme fikrini ortaya atmıştım... Fakat o zamanlar çocuktuk tabi fikirler sadece fikirdi :) Sonra gidip bahçede futbol oynadık :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yapan da honda..... Adam hondanın elemanı....:cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
valla şehir içi için çok ideal. Biraz akülülere benziyor ama sistem olarak alakası yok :) ilk vidyoda adam kaputu açıyor.:mrgreen: içinde bilgisayar işlemcisi gibi birşey var fanlı manlı :) değişik bişeymiş....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
magnetikliğini boşverin , tipi harikulade..cruiser-racing karışımı bişi..:p
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Bu sistem; ortaokulda mıknatıs kutuplarıyla ilgili bir deney yaparken aklıma gelmişti... Trenleri ters kutuplar birbirini iter felsefesi ile hareket ettirme fikrini ortaya atmıştım... Fakat o zamanlar çocuktuk tabi fikirler sadece fikirdi :) Sonra gidip bahçede futbol oynadık :p

Şerefsizim aklıma gelmişti diyorsun yani :mrgreen::mrgreen:

Paylaşım için teşekkürler Orhan abi :rendeer:

İlerliyecek ne var daha kimbilir....
Arge demek nedemek!! :)

Arge = Araştırma Geliştirme
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Arge = Araştırma Geliştirme[/QUOTE]
Teşekkürler ederimde ben biliyorum zaten anlam vurgusu vardı o cümlede! :):)
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Böyle birşey olduğunu bilmiyordum

bilimciyiz diye geçiniyoruz ; kek gibi yaşıyoruz işte...

:)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Testçi,bilimsel çalışma ve düşünceden uzak nesiller yetiştiriyoruz.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
çok güzel bi buluş vede kullanışlı :cat: bu arada saol videoyu yolladğın için bilgilendirdin bizi :rendeer:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
44
Yardır git;833292' Alıntı:
:
Enerji alanında uzmanlaşmış bir makina mühendisi olarak kesinlikle katılmıyorum güneş enerjisi 21.yüzyılın 2.yarısından itibaren (2060larda falan) dünyadaki en önemli güç olacaktır.Tabi her fırsatı böölesine teperseniz ilerde bu çin motorlarına bile binemeyecek hale gelirsiniz:pale:.zira bugünün güneş enerjili arçalrı 200 yıl öncesinin buharlı trenleri ne ise onlar daha bunun olgunlaşması için yıllar var:rendeer:.Ama siz vizyonunuz yoksa gün gelir bunu Dışardan ithal etmek zorunda kalırsınız.Ne yazık kü tarihimiz bu bu tür yanlış kararlarla doludur:salut:


Güneş enerjisinin yeryüzünde kullanılabilir kapasitesi biliniyor zaten bugünkü içten yanmalı motorlara en yakın alternatif hidrojen yakıtlı motorlardır şu andaki gelişmeler buna hazırlanıyor. İkinci alternatif elektrik motorlarının geliştirilmesi manyetik motorda bunun denemesi
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Biz neden böyle şeyler geliştiremiyoruz

arpa ekmeği mi yediriyorlar acaba bize ?

:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst