[Manisa - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:queen:Amanınnn,hakkaten erken uyandılar :p
Ben kaçar,son sözlerim
Manisa Seviyorum Sizi :pale: Yemediniz mi ? Tamam direkt sıvışıyorum :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
canını seven kaçsın bunlarda atacak zeytin çoktur şimdi birde üzümcü var motoruda büyük biz öldük beyler bir süre görüşmeyelim herkez bir yere kaçsın seneye bunların sezon açıldığında görüşürüz
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Ben de Se viyorum Manisa (canımı:))....

seviyyorum sizi dünyalar KA-DAR

hadi ben de kaçar...
Derdi olan Marmaris'e gelsin yüzyüze konuşalım aslanım.... ::pala::
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bir manisalı HÖYT dedi dağıldık be hepsi bir arada olsa ne olacak acaba ( bizden kimse kalmamış kaçmak lazım yanlız kaldık )
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
gittardando,karmacoma vede modum forrap'ım abi işiniz gücünüz tıkırında uğraşıyosunuz delilerle (bizlerle)Bunları unutuyorum sanmayın biyerlere not edicem hatta çıktı alıcam:cyclopsan ilk toplantıya gelirken:queen: sonra görücem ben sizi bakalım nasıl kaçıcanız bu arada unutmayın bende dl 1000 hala duruyo:bounce: motorlada kaçamazsınız tepenizdeyim her koşulda ::winkwinkmakara biyere bizde sizleri seviyoruz
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Gürkay'ım,
Zaten biz siz yoksunuz, aman bu topic alt sayfalara kaymasın, arkadaşlar daha sonra fellik fellik topic aramasın diye şeettiydik...:rendeer:

Forrap, DL 1000'i unutmuşuz biz yaaaa
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaslar chooper arkaya çanta koymak için sele çanta sosis çanta ve püskülleri manisa vaya izmir de nereden temin eddebilirm _? bilgisi olan varmı



arkaya çanta koymak için önce sele ayarlamam lazım...

izmirde kahramanlarda çantacı hayri var. Parçacı leventin tam karşısında. kime sorsan gösterir. Artçı Koltuğu altından geçirmeli bir çanta alabilirsin. iki yandan sarkar. her model yapabiliyor deriden. bence bir git gör ve konuş.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
CANLARIM :rendeer: :rendeer: :rendeer:
MT'nin cengaverleri ilk fırsatta öpeceğim sizi... ::winkwink
bi özlemişim ki sormayın gitsin
oyuncak bebek gibi kuruluyorum size ::146::
gözüme nasılda lezzetli görünüyonuz ::dpac:: ::evil:: acaba kül bastınızmı iyi olur gövecinizmi :silent:
neyse durun olm işm var aklımı karıştırdınız ::shhh:: ::shutup::
bir süre sonra kaynaşmak dileği ile :pl: ::xs26:: ::firca::
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
YAHU BEYLER BU NE YAAAA,,işin "KA-KASINI" çıkarmışınız..

oğlum ali,,napayım ben "ka"yı,,nerden çıktı şimdi bu yahu????


cengiz abi,,seninde alacağın olsun..2 gün meydanı boş bıraktık,,sallamış durmuşsun..ee ben ilk buluşmada hepinizi kündeye getirmezmiyim...
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar ben fatih Chopper merakı OCC ile başladı ve sonuna kadar devam edecek. Saygılar
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
HADİ bakalım..99 uncu sayfadayız..100. sayfada ilk mesaj kime nasip olacak...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tabi ki bana :p Yazar yazar silerim gerekirse 100.sayfaya gelinceye kadar :p Ben yazıcam banane banane:)
Lodosum nette zaman harcama:)İşlerine bak yav (gelmez diye o kadar laf ettik çıktı geldi işte,yakalandık:)).

Bu arada 100.sayfanın ilk mesajı benden değilmiş,kısmet ne diyelim:)Yarışmacı arkadaşlara başarılar...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
hehee heheheee
3 gün kayboldukkk gene kopmuşşş milleettttt
yaww halamı bitmediii bu ford ka geyiğii
yeni favoride 100. sayfa sanırımmmm

bu arada 3 günde adana mersinn karıştırdımmm geldimmm
adanada bunrecu burcu karşıladı
cbr 600 le bi şehir turu yapalımm dedikkk ama gözlüklerdennn oluyordumm azz kalsınnn
uçtu uçuccakk derkennn bağrışlarıma dayanamayan burcu çekti sağa en sonundaa
ilk defa bi bayana artçıı oldummm süperr bi duyguuu
gurur duydumm heöc,nsimleeee
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
cengiz abi,,seninde alacağın olsun..2 gün meydanı boş bıraktık,,sallamış durmuşsun..ee ben ilk buluşmada hepinizi kündeye getirmezmiyim...

ben bunlara dedim yapmayın diye mecit şimdi gelir ortalığı dağıtır lodos eser gürler dedim dinletemedim ( alacağınız olsun bizim takım olm bunların 1000 lik motorları niye demediniz bana şimdi nasıl kaçacağız ) evet canım kardeşim MECİTÇİM üzüm kralım benim zeytin kralı arkadaşlarada saygılar sunuyorum
28 şubatı unutmadım unutturmayacağım
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
abii 28 şubatta varr anlamadımmm ben bu iştenn biiiişiii
hem mecite sadece üzümcü krlaı demek hakarettt olurr
aynı zamanda organizatörlerinn kralıı
manisa mt ninn göz bebeğii

(yaw yaz yaz geçmiyorr 100. sayfaya
naptınn forrap bizim sayfayaa)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst