[Manisa - MT]

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Manisalı dostlar abiler kandiliniz mübarek olsun...bol sevgi,para ve sağlık dolu bir hafta diliyorum
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
çağatay yeni makinen hayırlı uğurlu olsun bi daha ki toplantıda yeni makine ile beraber senide aramızda görmek istiyoruz telefonlaşırız bi ara sakin kullan :mrgreen:

abicim biz nerde dışarı cıkcaz o makineyle anca artcı oluyoruz şimdilik. fabrikanın etrafında kullanayım dedim hararet yaptı zaten. gün gelecek dışarı da cıkacagım ama nasip. bu arada 600RR benim değil. cok sevdiğim mesai arkadasımın :) acaip seviom hele RR ı aldıktan sonra :)


********bu arada herkesin kandili mübarek olsun....************
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kardeşlerim nasılsınız yahu. işler yoğun anlaşılan sesiniz soluğunuz çıkmıyor. kimi zeytinde kimi bağda kimi de dağda bayırda anlaşılan. neyse manisaaa duy sesimizi
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
manisa bu aralar nadasa bıraktı kendini murat abi....kışa havalar soğudumu,,herkesler burada....
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
4
kardeşlerim nasılsınız yahu. işler yoğun anlaşılan sesiniz soluğunuz çıkmıyor. kimi zeytinde kimi bağda kimi de dağda bayırda anlaşılan. neyse manisaaa duy sesimizi
Abi ay sonu bizim işler yoğun siteye giremndem bile kafayı yicem ondan yoksa bi yaramazlık yok çok şükür bu arada herkesin geçmiş kandili mübarek olsun
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
Manisa MT yakında bir toplantı planlamıyor mu yaw? Gelsek tanışsak. Buradaki sıcak ortamın toplantılarda çok daha eğlenceli geçtiğine eminim.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
24
selam lodos abii neler yapıosunuzz nasıl gidio mt ben epeyden beri giremiyorum ama bugün mt le izmir e gittim amcamın yanına şimdi oradayım

yarın da akhisara döncem mtle
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
mehmet şükür abicim,

MECİT ! bi ara görüşelimde bi toplantı organize edelim sezona girmeden önce biz
sonra kafamızı kaşımaya vaktimiz olmayacak...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
116
MECİT ! bi ara görüşelimde bi toplantı organize edelim sezona girmeden önce biz
sonra kafamızı kaşımaya vaktimiz olmayacak...

He valla. Bende onu deyip duruyorum ama yeniyiz diye takan yok galiba :wiinkk: Böyle sıcak ve samimi bir gurubu bulmuşken bir toplantı olsada yüzyüze de tanışsak diye bekleyip duruyorum. Hatta lafımız dinlensin diye sakal bile bıraktım yaa. Bakalım işe yarayacak mı :queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
abi sakal ile bıyık ile alakası yok :) bizde son gelende ilk gelende akıllı uslu oturmasını kalkmasını bilen insanlar olduktan sonra(söz meclisten dışarı) fark etmiyor .
tabi siteyi bağlayan konularda bir iki kişi ön plana çıksada( o kadarı gerekli) genel olan burada eğlenmek dostluklar için bulunmak hoş sohbet etmek güzel aktiviteler yapmak amacımız
grup biraz yazın dağılıyor, elekçi gibi durmuyor ki hiç kimse yerinde :mrgreen:
aralık gibi yine hızlanmaya başlar
taaa mayıs sonuna kadar eser gürler yine grup
ama şimdilik böyle :)
mecit siteye girse, yer tarih konusunda problem yok...
Manisa'da olması uygun kaçar
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
manisa mt nin dagılmış hali buysa...gene her hafta var bi ekşin. kışın napcanız bakalım. hiç duramazsınız artık. nasıl iş anlamıyorum genelde yazın herkes bi yerlere gider motosikletle. yaz gelse de kaçsak bi yerlere der ama.Manisa mt yaz oldu mu 4 tekere döndü. bknz LODOS bknz İSKİ
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst