abi sakal ile bıyık ile alakası yok

bizde son gelende ilk gelende akıllı uslu oturmasını kalkmasını bilen insanlar olduktan sonra(söz meclisten dışarı) fark etmiyor .
tabi siteyi bağlayan konularda bir iki kişi ön plana çıksada( o kadarı gerekli) genel olan burada eğlenmek dostluklar için bulunmak hoş sohbet etmek güzel aktiviteler yapmak amacımız
grup biraz yazın dağılıyor, elekçi gibi durmuyor ki hiç kimse yerinde :mrgreen:
aralık gibi yine hızlanmaya başlar
taaa mayıs sonuna kadar eser gürler yine grup
ama şimdilik böyle

mecit siteye girse, yer tarih konusunda problem yok...
Manisa'da olması uygun kaçar