- Katılım
- 12 Ağu 2006
- Mesajlar
- 505
mert sen nerelerdesin abicim yaaa? özlettin valla kendini.
mert sen nerelerdesin abicim yaaa? özlettin valla kendini.
gelme iski wallace ın oltasınapuhahahahaah iski bunu sen mi söyledin kardeşim. yaw biz manisaya geldiğimizde gorduk merti. neyse dün gece itibariyle fasılımızıda yaptık güzel bir cumartesi akşamıydı. gecesi ise daha da komikti.
Fasıl...
Dönülmez akşamın ufku...
Şarkılar sizi söyler...
Roka mı rakı mı?
Şafak 30 saymaktayım...
Bekleyin beni geliyorum...
sizi bir yerden tanıyorum sanki. aaaa aliiiii kardeşim sen hala kurtulamadın mı marmaristen? hehe. özlettin kendini bea yav
,bir de 12.000 ytl gönderin, DL 1000 alıcam :queen:
Para yok diyosanız da Gürkay'ın motoru gönderin, ben günde 25 YTL taksitle öderim yavaaaaş yavaaaş :queen:
:rendeer::rendeer::rendeer:
,
gitarım motor senin köpeğin olsun kardeşim nedemek ölüm vadeyle veririm sana kardeşim
Herkese iyi haftalar arkadaşlar.Dün kuzenimi manisa batı kışlaya teslim ettik hayırlısıyla askerliğe başladı.Size emamet sayılır
Bu arada kuzenin içeri girmesini beklerken MT üyesi artçısıyla bi arkadaş geçti caddeden.Ne kask ne mont ne dizlik ne eldiven.Deşifre etmek bana doğru gelmediği için adını yazmıcam ama yakıştıramadım...Tabi tercih senin kardeşim...
Herkese iyi haftalar arkadaşlar.Dün kuzenimi manisa batı kışlaya teslim ettik hayırlısıyla askerliğe başladı.Size emamet sayılır
Bu arada kuzenin içeri girmesini beklerken MT üyesi artçısıyla bi arkadaş geçti caddeden.Ne kask ne mont ne dizlik ne eldiven.Deşifre etmek bana doğru gelmediği için adını yazmıcam ama yakıştıramadım...Tabi tercih senin kardeşim...
herkez biyerlerde birilerini görüyo biz lodosla bitek birbirimizi görüyoz bu nasıl adalet canımr: