[Manisa - MT]

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
puhahahahaah iski bunu sen mi söyledin kardeşim. yaw biz manisaya geldiğimizde gorduk merti. neyse dün gece itibariyle fasılımızıda yaptık güzel bir cumartesi akşamıydı. gecesi ise daha da komikti.
gelme iski wallace ın oltasına
kolpa ypyr abii
fasıl masıl yaptık diyrda
roka kokusu yokk artada
görüntüde nispetleri:queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Fasıl...
Dönülmez akşamın ufku...
Şarkılar sizi söyler...
Roka mı rakı mı?
Şafak 30 saymaktayım...
Bekleyin beni geliyorum...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
dün önce bir motosikletci çiftimizi dünya evine soktuk. allah mesut etsin bir yastıkta kocatsın insallah. motosikletlerle konvoya katıldık normal olarak
Resim001.jpg


Resim003.jpg


Resim004.jpg


Resim005.jpg


iste bunlarda fasıl belgeleridir. sonrasında ayben ve bocek ozge de katıldı bize
gayet güzel bir geceydi.

alim gitardandom fa sol remajörüm benim az kalmıs gel senin içinde bi akşam fasıla gidelim.

iski ya msnden kayboldun bir telefon geldi bana bi baktım gitmişsin.


inanmayanlara ibrati alem olsun diye konmustur:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
sizi bir yerden tanıyorum sanki. aaaa aliiiii kardeşim sen hala kurtulamadın mı marmaristen? hehe. özlettin kendini bea yav

Abi sorma, kısa dönem askerlik yapmış kadar oldum yahu.
Neyse ki Ramazan başlayınca bu çocuk terk-i diyar eyler...
Tabii bizde gurbet bitmez, Ramazan bitince de başka kurbet ellerde yeni maceralara atılmak üzre Didim'e gidiyorum.
Benimki kısa dönemden ziyade kısa devre oldu artık. motor da yatıyor zaten, bana oradan piston-krank gönderin
bir de 12.000 ytl gönderin, DL 1000 alıcam :queen:
Para yok diyosanız da Gürkay'ın motoru gönderin, ben günde 25 YTL taksitle öderim yavaaaaş yavaaaş :queen::p

:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
bir de 12.000 ytl gönderin, DL 1000 alıcam :queen:
Para yok diyosanız da Gürkay'ın motoru gönderin, ben günde 25 YTL taksitle öderim yavaaaaş yavaaaş :queen::p

:rendeer::rendeer::rendeer:
,

herkeze günaydın iyi haftalar güzel bi hafta sonuydu nasipse haftaya 10 günlüğüne gidiyorum biraz tatil hakkımız hafta sonu insan bişey anlamıyo çabucak geçiyo.

gitarım motor senin köpeğin olsun kardeşim nedemek ölüm vadeyle veririm sana kardeşim
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Herkese iyi haftalar arkadaşlar.Dün kuzenimi manisa batı kışlaya teslim ettik hayırlısıyla askerliğe başladı.Size emamet sayılır:)

Bu arada kuzenin içeri girmesini beklerken MT üyesi artçısıyla bi arkadaş geçti caddeden.Ne kask ne mont ne dizlik ne eldiven.Deşifre etmek bana doğru gelmediği için adını yazmıcam ama yakıştıramadım...Tabi tercih senin kardeşim...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Herkese iyi haftalar arkadaşlar.Dün kuzenimi manisa batı kışlaya teslim ettik hayırlısıyla askerliğe başladı.Size emamet sayılır:)

Bu arada kuzenin içeri girmesini beklerken MT üyesi artçısıyla bi arkadaş geçti caddeden.Ne kask ne mont ne dizlik ne eldiven.Deşifre etmek bana doğru gelmediği için adını yazmıcam ama yakıştıramadım...Tabi tercih senin kardeşim...

şener batı kışla ,doğu kışlaya nispeten daha rahat bi acemi birliğidir kardeşim :wiinkk: buda sizler için biraz rahatlatıcı sebep olsun :)

o korumasız dediğin kardeşimizin ; sebebi şu olabilir çok yakın bi yerden bi yere sıklık ile gidiyorsa genelde takmazlar (giyinip çıkarmak işi aksatıyor ve zaman alıyor)
ancak ,dediğin kişi bizim çapulsuz yakışıklı fırlamalar ise ,yok abicim defalarca söyledim :)
bir nusubet bin nasihatten iyidir ,öpücekler bi gün asfaltı anlıyacaklar ne demek istediğimi :silent: , bu sıcakta vücutta açılan asfalt yarası kapanmaz ,kapansada iflah etmez ömür boyu madalya gibi taşır vücudunda :bounce: kendileri bilir aklı bi karış havada hepsinin, gençlik başta duman (ALLAH korusun) :pale:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Herkese iyi haftalar arkadaşlar.Dün kuzenimi manisa batı kışlaya teslim ettik hayırlısıyla askerliğe başladı.Size emamet sayılır:)

Bu arada kuzenin içeri girmesini beklerken MT üyesi artçısıyla bi arkadaş geçti caddeden.Ne kask ne mont ne dizlik ne eldiven.Deşifre etmek bana doğru gelmediği için adını yazmıcam ama yakıştıramadım...Tabi tercih senin kardeşim...



kimmiş bu yaaa,,merak ettim..çekeyim bi kulaklarını...özelden mesaj at şener abi sen bana....:farao:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bende geçenlerde hemde bi kaç defa, mavi ybrli full korumalı bir bayan ile full korumasız bir MT izmir üyesini etraflarına anason kokusu saçarak gezdiklerini gördüm :queen::queen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
TAMAM Arkadaşlar..buldum kasksız gezen cengaveri...abi diyo felaket sıcaktı,,giymedim diyor..adamda haklı biryerde..

gençliğine verelim...:)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
herkez biyerlerde birilerini görüyo biz lodosla bitek birbirimizi görüyoz bu nasıl adalet canım :pr:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
öyle gerçekten bazı mt elemanları ermiş gibi aynı anda bi kaç yerde oluyolar sanki,
yada ninjalıkmı var pıuff diye duman atıp biyerde yok olup anında diğer yerde bitiyolar,
geçenlerde inciraltında bi volta atıyodum bi baktım mt tişörtü, bi kaç mt ciye pişti yaptım,
bornovada bi deliğe giriyom orda bi kaç mt yine pişti,
ee wallace ın ermişliği üst düzeyde tabi, her yerde bi şekilde olabiliyo:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst