[Manisa - MT]

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
helal be size gürkay ve serkannn
ii etmişsinizz kaçarakda yüzünüzden düşen bin parçaa
acık gülmseyin agalar yaaw :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
PAZAR GÜNÜ SAAT 12 DE TELEFONUN ÖYLE BİR ACIYLA ÇALIYORKİ ANLATAMAM..ZATEN GECE 4 TE YATMIŞIM" ULAN KİM BU DİYORUM"KENDİ KENDİME..ANA BİR BAKIYORUM BİZİM "UMUTUS"
ABİ BENDE FOÇADAYIM AMA GÖZÜNE SEVEYİM YETİŞ DİYOR,,
NE OLDU DİYORUM VE DİYORKİ;
"DİSK KİLİDİNİ TAKTIM AMA ANAHTARI MANİSADA UNUTMUŞUM"..
ZATEN DİYORUMKİ,BÖYLE BİR HAREKETİ ANCAK BİR MANİSALI YAPAR..HEMEN TAKIM TAKLAVATI TOPLUYORUM VE.....



Shot with N70-1 at 2007-07-02



Shot with N70-1 at 2007-07-02
DURUM İÇLER ACISI AMA BİR HAL ÇARESİ OLACAK TABİ..


Shot with N70-1 at 2007-07-02



Shot with N70-1 at 2007-07-02

umutus eveledi geveledi işi kıvıramadı,,dedim bu iş başa düştü ve sazı aldım elime,,,
VUR ALLAHIM VURRRRRRRRR...



Shot with N70-1 at 2007-07-02




Shot with N70-1 at 2007-07-02
başladım kilide yüklenmeye,,öyle bir vuruyorumki,,umutun ön şase yamulcak nereyse..


Shot with N70-1 at 2007-07-02



Shot with N70-1 at 2007-07-02

veeeee,,mutlu son..eeee yaptık bir dayılık,,umut dedi abi illa elini öpecem,,vallaha billaha bırakmam dedi ve öptü...


Shot with N70-1 at 2007-07-02


bende kıyamadım,,hadi dedim umutum sevinsin,,verdim altına makinayı,,git bir şekil yap dedim..
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yok abim MANİSA'lı ha artvin'de ha edirne'de hepsi aynı :mrgreen:

sıcağın anlında iyi şekil yapmışsınız yanmadık demessiniz soranlara :queen:

bi dahakine beraber yanarız...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
evet dostlar sizlerle birşey paylaşmak istedim..
bu ufaklık benim yıllardır herkeslerden sakladığım canım oğlum..ilk defa bunu burda açıklıyorum..


Shot with N70-1 at 2007-07-02


Shot with N70-1 at 2007-07-02
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
slmm millettt

allah bagışlasın mecit abi :D:D:D:D hiç benzemıyoo

umut kardesım geçmiş olsun bu arada halletmişinn ii barii :D
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Umut,gülmekten öldüm :)Abi nasıl bir adamsın sen ya ? :p Motorun anahtarıyla disk kilidinin anahtarını aynı anahtarlıkta(MT anahtarlığında:)) tutsan ya.

Hızır gibi yetişmiş valla Mecit...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
MECİT;725620' Alıntı:
evet dostlar sizlerle birşey paylaşmak istedim..
bu ufaklık benim yıllardır herkeslerden sakladığım canım oğlum..ilk defa bunu burda açıklıyorum..


Shot with N70-1 at 2007-07-02


Shot with N70-1 at 2007-07-02

dayıcım hayırdır oğlan falan diyorsun patlattın bombayı.:queen:ben biliyodum zaten bu kadar hovarda adam nasıl olurda bi yerde hata yapmaz kaza yapmaz diyordum vede nitekim olmuşta yani:mrgreen:ne diyelim allah sana kolaylık versin dayım inşallah ileriki günlerde bu olaya yenileri eklenmez :cherry:DİKKAT ET DİKKAT motor sürerken kaskını takıcan DAYICIM:queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
lodos;725520 [URL=http://imageshack.us' Alıntı:
antalyarafting057jf8.jpg
[/URL]
asma yaprağına sarılı kızartılmış alabalık ne diyebilirim ki ,cennet yemeği :)

İşte benim bittiğim an şu andır LODOS.....
baba o ne yaaaa bak şimdi var mı dünyada böyle güzellikler. yer süpermiş doğa harika insanın ömrüne ömür katar. hoş siz beni telefonla arayıp canlı bağlantı yaptığınız zaman kahrolmuştum o suların sesini duyarak ama neyse. allah içinize sindirsin kardeşlerim ne diyeyim biz burda aç sefil gezelim siz asma yaprağında alabalık yiyin:mrgreen::pr:


MECİT;725600' Alıntı:
ZATEN DİYORUMKİ,BÖYLE BİR HAREKETİ ANCAK BİR MANİSALI YAPAR..HEMEN TAKIM TAKLAVATI TOPLUYORUM VE.....


bende kıyamadım,,hadi dedim umutum sevinsin,,verdim altına makinayı,,git bir şekil yap dedim..

abi umut ne alem adamsın be kardeşim tamam aşıksın biliyoruz da bu kadar deli divane olduğunu bilmiyordum. allahtan mecit abin var da yetişmiş.

MECİT;725620' Alıntı:
evet dostlar sizlerle birşey paylaşmak istedim..
bu ufaklık benim yıllardır herkeslerden sakladığım canım oğlum..ilk defa bunu burda açıklıyorum..

kardeşim bayramlarda getir artık ozaman el öptürmeye bizde sıktırıp sevelim küçük yeğenimizi. ne diyeyim gürkay kardeş haklı. Her daim full koruma
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
wallace sorma bi güzel bi lezzetli mübarek ki, doyum olmuyor yemeye oraya özgü defne yapraklı sarmısaklı asmayaprağında kızartılmış nefis bişey yani :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
wallace sorma bi güzel bi lezzetli mübarek ki, doyum olmuyor yemeye oraya özgü defne yapraklı sarmısaklı asmayaprağında kızartılmış nefis bişey yani :)

deme ya bi de sarımsaklı of off offff:pr::salut: abicim bir de o pamuk gibi pişmiştir lime lime ne de güzel gider şimdi
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Abiler sormayın yaaa hem kitledik hem de kitlendik sıcağın altında ::sos::::sos::

Allah' tan Mecit abide yardıma koştu hemen ::shake2::


sıcağın anlında iyi şekil yapmışsınız yanmadık demessiniz soranlara :queen:

bi dahakine beraber yanarız...


Abi sorma yalnız denize giriyoruz donuyoruz kumsala çıkıyoruz yanıyoruz bi dengesizlik vardı ::saskin::::156::
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
DAYI YILLARCA NOLAN KULLANDIK ÇOK ŞÜKÜR BİRŞEY OLMADI,,DEDİM ŞU KÖŞEYE KADAR GİDİP GELCEM BİR TANE WİWİ TAKSAMDA OLUR..

AMA OLMADI İŞTE...........

olmaz meciiittt olmazzzzz....:queen:arıza olur kaliteden şaşma,kasksız dolaşma:cherry:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Pekİ Canim Abİlerİm Sİzlerİ Bundan Sonra DİnleyeceĞİm... Kalİteden ŞaŞmayacaĞim "ok"!!!!!!!
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
şşş Lodos, racingiski abicim sefanız olsun be canım göl başında mangal çekti. aslında sizle muhabbeti çektide yanında mangalda fena olmazdı hani
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
akşam saat 01:30 kadar gölet kıyısında yayıldık çimlerin üzerine murat'ım serin serin :)
sıcaktan evlere girilmiyor.
bu arada motorunda devir tesliminide yaptım hayırlısı olur inşallah .
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
hayırlısı olsun kardeşim. alıyoruz değil mi sana da bir ford kaaa?

işte harika çocuğum kaaaaaa...


Shot with W700i at 2007-07-05

Shot with W700i at 2007-07-05

lodos ve gürkay. aman allahım bu ne hamaratlık. artık servis sorunumu çözdüm.


Shot with W700i at 2007-07-05

Shot with W700i at 2007-07-05

Shot with W700i at 2007-07-05

Shot with W700i at 2007-07-05

Shot with W700i at 2007-07-05
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Şişşttt, araba forumlarından mı yolladılar seni iski :p
Üyelerimizin aklını çelme :p Tamam adam alıcaz demiş işte ne başkalarının da aklını çeliyosun :p

Fotoğraflardaki araba da gerçekten çok temiz duruyor (dıştan görünüş olarak:)).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst