PAZAR GÜNÜ SAAT 12 DE TELEFONUN ÖYLE BİR ACIYLA ÇALIYORKİ ANLATAMAM..ZATEN GECE 4 TE YATMIŞIM" ULAN KİM BU DİYORUM"KENDİ KENDİME..ANA BİR BAKIYORUM BİZİM "UMUTUS"
ABİ BENDE FOÇADAYIM AMA GÖZÜNE SEVEYİM YETİŞ DİYOR,,
NE OLDU DİYORUM VE DİYORKİ;
"DİSK KİLİDİNİ TAKTIM AMA ANAHTARI MANİSADA UNUTMUŞUM"..
ZATEN DİYORUMKİ,BÖYLE BİR HAREKETİ ANCAK BİR MANİSALI YAPAR..HEMEN TAKIM TAKLAVATI TOPLUYORUM VE.....

Shot with
N70-1 at 2007-07-02

Shot with
N70-1 at 2007-07-02
DURUM İÇLER ACISI AMA BİR HAL ÇARESİ OLACAK TABİ..

Shot with
N70-1 at 2007-07-02

Shot with
N70-1 at 2007-07-02
umutus eveledi geveledi işi kıvıramadı,,dedim bu iş başa düştü ve sazı aldım elime,,,
VUR ALLAHIM VURRRRRRRRR...

Shot with
N70-1 at 2007-07-02

Shot with
N70-1 at 2007-07-02
başladım kilide yüklenmeye,,öyle bir vuruyorumki,,umutun ön şase yamulcak nereyse..

Shot with
N70-1 at 2007-07-02

Shot with
N70-1 at 2007-07-02
veeeee,,mutlu son..eeee yaptık bir dayılık,,umut dedi abi illa elini öpecem,,vallaha billaha bırakmam dedi ve öptü...

Shot with
N70-1 at 2007-07-02
bende kıyamadım,,hadi dedim umutum sevinsin,,verdim altına makinayı,,git bir şekil yap dedim..