MECİT;718090' Alıntı:MÜdÜr,,bgn Bİr Aksİlİk Olmazsa GÜnÜbİrlİk Bİr Yerlerden Fİyat Alicam..dur Bakalim..
+18 muhabbet etmeyin aloiski o yazı karakteri ne olm öyle,körmüyüz biz kardeşim amamıyız gözümüze sokmuşsun harfleri.akşamüzeri yanındayım büyük ihtimal konuşuruz plan projeleri...
big_malibu aramıza hoşgeldin. bize kendinden biraz bahsedersen seviniriz.
Marmaris dönüşü Akhisar 'dan geçerken seyir esnasında bacağımdan arı soktu, kendimi Nar-ı Beyaz isimli lokantaya zor attım, çok büyük misafirperverlik gösterdiler, çok yardımcı oldular..
Kendilerine burdan tekrar teşekkür ediyorum, yolunuz düşerse selamlarımı iletirsiniz :cat:
yaw abilerim,,ne oldu lolipop durumları..sıcaklardan pek bi "yumuşadınız" galiba..
o eski "diriliğiniz"yok gibi demi...