[Manisa - MT]

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yok artık adı toplantı zaten muratım :)

bizim olduğumuz yerde çengi eksik olmuyo (ya bu arada milletin beklentilerini yükseltmeyin :) ) tavşan göveci felan , mangal felan nerden alıyosunuz bu istihbaratı bilmiyorum :queen: iftira bunların hepsi :p

en çok bizim hanımlar istedi burada olmasını, toplanıp hasret gidereceklermiş yoksa tamamen masum bi seçim; gölet...:cherry: kardeşim wallacem..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yok artık adı toplantı zaten muratım :)

bizim olduğumuz yerde çengi eksik olmuyo (ya bu arada milletin beklentilerini yükseltmeyin :) ) tavşan göveci felan , mangal felan nerden alıyosunuz bu istihbaratı bilmiyorum :queen: iftira bunların hepsi :p

en çok bizim hanımlar istedi burada olmasını, toplanıp hasret gidereceklermiş yoksa tamamen masum bi seçim; gölet...:cherry: kardeşim wallacem..

yemezler sizin masum toplantınızı. eğer yengelerimde varsa işin içinde kesin ev yapımı börekler, sarmalar, kısırlar da vardır mangalın yanında. neyse görecez fotoları koyarsınız elbet siteye. Belki bende gelirim allah nasip ederse:cat:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
yemezler sizin masum toplantınızı. eğer yengelerimde varsa işin içinde kesin ev yapımı börekler, sarmalar, kısırlar da vardır mangalın yanında. neyse görecez fotoları koyarsınız elbet siteye. Belki bende gelirim allah nasip ederse:cat:

bişeyi kırk kere söylersen olurmuş wallece'm:p ha gayret dostum gelicen sen içime doğdu:queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
bu akşam istanbula yola çıkıyorummm
oradanda tekirdağa geçicemmm
2 gün meydanı size bırakıyorumm
ama fazla karıştırmayınnnn ben yokken piyasayı:p
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
arkadaşlar motorumu bugün sattım. bir türlü ısınamamıştım. bana model ve marka konusunda lütfen yardımcı olun. içimden bir ses ss diyor. eşim de ısrarla destekliyor. offff ne yapayım? lütfen yardımmmmmmm.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
yok kardeşim yaa. ben ss ye pek sıcak bakmıyorum. binebileceğim bir enduro olabilir. mesela bmw 650f gs. ama nasip tabi. biliyorsun pek sağım solum belli olmaz.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yok kardeşim yaa. ben ss ye pek sıcak bakmıyorum. binebileceğim bir enduro olabilir. mesela bmw 650f gs. ama nasip tabi. biliyorsun pek sağım solum belli olmaz.

hadi hadi biz ne desek boş sen kafana göre takıl kardeşim, sonuçta beraber yol yapacağız dikkatini çekerim:bounce: :cherry:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
arkadaşlar motorumu bugün sattım. bir türlü ısınamamıştım. bana model ve marka konusunda lütfen yardımcı olun. içimden bir ses ss diyor. eşim de ısrarla destekliyor. offff ne yapayım? lütfen yardımmmmmmm.

Suziki DL 650 V-Strooooooooooooooooommm!!!:cat:(anladın sen onu)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
arkadaşlar motorumu bugün sattım. bir türlü ısınamamıştım. bana model ve marka konusunda lütfen yardımcı olun. içimden bir ses ss diyor. eşim de ısrarla destekliyor. offff ne yapayım? lütfen yardımmmmmmm.


allahımmmmmmmm,,şükürler olsun rabbim...HAYIRLISI OLSUN YAW...

ah be canım abim,,sana helalinden 1 DL-650 YAKIŞIR.. F650 DE OLUR..

ER-6 F DE OLABİLİR..


ARKADAŞLAR BU ARADA SİZDEN BİR RİCAM VAR,,SİTEDEN BİR ABİMİZ PAZAR GÜNÜ AKHİSARDA YAPILACAK OLAN DRAG YARIŞLARINDA YARIŞACAK 23 numaralı beyaz 2006 R6 motosuyla Oktay Dal'IN MÜMKÜN OLURSA FOTOĞRAFLARINI ÇEKMEMİZİ VE ONA YOLLAMAMIZI İSTİYOR.
İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
cbr 600 RR abii ..........

MECİT;696154' Alıntı:
allahımmmmmmmm,,şükürler olsun rabbim...HAYIRLISI OLSUN YAW...

ah be canım abim,,sana helalinden 1 DL-650 YAKIŞIR.. F650 DE OLUR..

ER-6 F DE OLABİLİR..


ARKADAŞLAR BU ARADA SİZDEN BİR RİCAM VAR,,SİTEDEN BİR ABİMİZ PAZAR GÜNÜ AKHİSARDA YAPILACAK OLAN DRAG YARIŞLARINDA YARIŞACAK 23 numaralı beyaz 2006 R6 motosuyla Oktay Dal'IN MÜMKÜN OLURSA FOTOĞRAFLARINI ÇEKMEMİZİ VE ONA YOLLAMAMIZI İSTİYOR.
İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM..

unutmassamm ben çekerım mecit abi
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
tahmin ediyorum sitedeki tüm manisali arkadaşlara gördermiş aynı mesajı kelime kelime aynı :)
bakacağız artık elimizden geleni yaparız :)

bu arada arkadaşlar mert(madbikermert) yanıma geliyo şu an yolda yarınki yarışlar için geceden misafirim olacak keyfi olan niyeti olan atlasın gelsin tüm gruba kapım açık :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
teşekkürler mecit kardeşim. saydıklarından biri sanırım tercihim olacak. bmw f 650gs ağır basıyor. artık nasip. sen çarşamba kesin geliyosun değil mi toplantıya? serkanın bizlere sürprizi var. bekliyoruz yakışıklı kardeşim. sakın kaytarma.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470

favorii zeytinlikte çadırda...

yaya gidecek halimiz yoktu herhalde... :)





içi boş ve emniyeti kapalı...












pekte yakıştı benim kamuflajlar mert'e... :)


bu arada zeytinlik içinde sondajın yanına kurduk çadırı avda falan değiliz arıza olmasın ,memleket sıcak uyunmuyor evlerde,birde gece sulaması yapıldığı için zeytinliklerde springlerin(sulama fiskiyelerinin)bulunduğu ağaç diplerini domuz ve yabanat tahrip ettiği için araziyi eli boş gezmek riskli oluyor, boş olamıyoruz orada ...ama sohbet gırgır şamata mükemmeldi ,özlemişik mert'i :p...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
yahu maşallahh bi haftasonuda atraksiyon yapmasanız
kreş mt nin adı yakındır alkolik mt olacakk:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst