- Katılım
- 27 Nis 2006
- Mesajlar
- 477
manisa ne iş gölde toplanmak falan ayıp olmuyor mu? dağıtırım oray bak bilesiniz.
MAÇ ÖNCESİ KAMPA GİRİYOZ ABİ:queen:
manisa ne iş gölde toplanmak falan ayıp olmuyor mu? dağıtırım oray bak bilesiniz.
manisa ne iş gölde toplanmak falan ayıp olmuyor mu? dağıtırım oray bak bilesiniz.
yok artık adı toplantı zaten muratım![]()
bizim olduğumuz yerde çengi eksik olmuyo (ya bu arada milletin beklentilerini yükseltmeyin) tavşan göveci felan , mangal felan nerden alıyosunuz bu istihbaratı bilmiyorum :queen: iftira bunların hepsi
en çok bizim hanımlar istedi burada olmasını, toplanıp hasret gidereceklermiş yoksa tamamen masum bi seçim; gölet...:cherry: kardeşim wallacem..
yemezler sizin masum toplantınızı. eğer yengelerimde varsa işin içinde kesin ev yapımı börekler, sarmalar, kısırlar da vardır mangalın yanında. neyse görecez fotoları koyarsınız elbet siteye. Belki bende gelirim allah nasip ederse:cat:
yok kardeşim yaa. ben ss ye pek sıcak bakmıyorum. binebileceğim bir enduro olabilir. mesela bmw 650f gs. ama nasip tabi. biliyorsun pek sağım solum belli olmaz.
arkadaşlar motorumu bugün sattım. bir türlü ısınamamıştım. bana model ve marka konusunda lütfen yardımcı olun. içimden bir ses ss diyor. eşim de ısrarla destekliyor. offff ne yapayım? lütfen yardımmmmmmm.
arkadaşlar motorumu bugün sattım. bir türlü ısınamamıştım. bana model ve marka konusunda lütfen yardımcı olun. içimden bir ses ss diyor. eşim de ısrarla destekliyor. offff ne yapayım? lütfen yardımmmmmmm.
MECİT;696154' Alıntı:allahımmmmmmmm,,şükürler olsun rabbim...HAYIRLISI OLSUN YAW...
ah be canım abim,,sana helalinden 1 DL-650 YAKIŞIR.. F650 DE OLUR..
ER-6 F DE OLABİLİR..
ARKADAŞLAR BU ARADA SİZDEN BİR RİCAM VAR,,SİTEDEN BİR ABİMİZ PAZAR GÜNÜ AKHİSARDA YAPILACAK OLAN DRAG YARIŞLARINDA YARIŞACAK 23 numaralı beyaz 2006 R6 motosuyla Oktay Dal'IN MÜMKÜN OLURSA FOTOĞRAFLARINI ÇEKMEMİZİ VE ONA YOLLAMAMIZI İSTİYOR.
İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM..











