MANİSA-MT Favorii'yi(FERHAT'ı) askere uğurlama toplaşması :)

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
şimdiden hayırlı tezkereler kardeşim korkacak bir şey yok imza yeterince açıkmı:bounce:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
en son gelen duyumlara göre çalgılı çengili dansözlü bi akşam olucak galiba.:cyclopsan

ama benden duymadınız ona göre:mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
kardesiimmmmmm, severim seni biliyosun... askerde kimseye kafa atma emi, :)

izine gelince gezdiririm seni Bodrumda:)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470



buda tosuncuğumuz ferhat'ımız :mrgreen:
yanaklara bakın yanaklara :queen:
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
98
orda bulunan herkeze teşekkürler mükemmel oldu... en çok eski mt hatıralarında koptuım.:queen:
gürkay abimin ne güzel bi mt geçmişi varmış ööle :queen: ferhat kardeşede hayırlı tezkereler...:cat:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
valla en cok üzüllen ben oldumm herkezden tekrar özürr erkenn kaçtımm
bazıları kesecektı benıı :D manısadan gelen tüm arkadaslarmıza tskkur ederımm bu gzl günde bizi yanlız bırakmadıkları içinn

FERTAHIMM tekrardann hayırlı teskerelerr allaha emanet ol
bir an önce geldee cbr600rr kapalım sana :D
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
evet biz bize bi geceydi ama harikaydı.manisa mt'ye sonradan katılılan EREN (heavy_incitement)kardeşimizle ilk karsılaşmamız. daha bende ne sohbetler var inşallah onlarıda bigün dinlersin.bizi yanlız bırakmayan tüm dostlara teşekkür ederim iadeyi ziyarette geç kalmayız ona göre dayıcım takım tam olsun emi.

eeee asker adamın halini akşam gördünüz sitres insana ne kötülükler yaptırıyo.zor be tosun gibi yolluyacaz ama onu mum gibi yapacaklar demedi demeyin.izne gelince bi toplantı daha yapar aradaki farki gözlerinizle görürsünüz.neyse görüşmek üzere selamlar
 
Katılım
6 Kas 2007
Mesajlar
1
herkese merhabalar

Ben siteye yeni uye oldum...Yazılarınızı okuyodum ama yazmak bugune kısmetmis.....
Askere gidecek olan arkasa simdiden hayırlı teskereler....:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
murat gidelimmi ? :mrgreen:

gidelim kardeşiim ayarlayın bişiler artık:queen:


bu arada güzel bir toplantı olmuş gelmeyi çok istedim ama şartları da zorladım nasip olmadı. Ferhat kardeşim yanaklar almış yürümüş:queen::queen::queen:

Sercanın dediği gibi aman diyeyim askerde suratının silüyetini başka suratlara da çıkartma.

Hayırlısıyla git hayırlısıyla gel kardeşim
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
168
çalgılı çengili dansözlü bir yolculuk olacak gelen arkadaslardan allah ragzı olsun bu son msjım oluyor kib görüşmek dilegiyle herkesi özlücem bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy:salut:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
gitti be kardeşim,,vallaha gitti...

sağsalim gelicek ama,,ahanda buraya yazıyorumm...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Güle güle Favorii :cat:
Tekrar hayırlı teskereler...
Bekliyoruz seni,git gel :cat:
Gelemediğimiz için (dün) kusurumuza bakma,malum iş..
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
kardeşimi gece 12 de uğurluyoruz şu an için online gözüküyor ama pc açık kalmış şimdi telden görüştüm
başka bir kardeşimizi askere uğurluyorlar dışarıdaymış ...
hayırlı teskereler hepsine
zordur ayrılık ; yollar değil uzaklar yorar insanı ! :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst