MANİSA-MT Favorii'yi(FERHAT'ı) askere uğurlama toplaşması :)

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
en büyük asker bizim asker :mrgreen: ::asker:: :king:

evet arkadaşlar uzun bi aradan sonra ferhat'ın(favorii) askere gitmesi vesilesi ile de olsa toplanıyoruz.
kendisi perşembe günü akşamüzeri istanbul'da acemi birliğine tesllim olacak :)

kendisine şimdiden hayırlı teskereler diliyorum. :rendeer:


Tarih : 21/11/2007
Yer : Akhisar Kamburoğlu restourant & cafe
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
topic açılmış. gelmeyi istiyorum ama bakalım ya nasip. gelemezsem kardeşime şimdiden hayırlı teskereler
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
burası geçen sefer geldiğimiz yermi..?
sürprizlere açık olun :queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
eyvahhh:cyclopsanferyaaaaatttttt abicim ne yaptın sen bu karda kışta askere gidilirmi hiç bildiğin en yüksek yerden at kendini:p.

şaka bi yana herkezin geçtiği köprüden sizde geçeceniz bundan kurtuluş yok ama öyle ama böyle bu askerlik olacak.bizde siz askerdesiniz diye rahat rahat evimizde yatacaz dimi ama :queen:neyse toplantıda görüşürüz
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
iş dolayısıyla epey uzaktayım, orda olsaydım izmirden bi kavanoz dolusu adamla beraber gelmek için görüşmelere başlardım şimdiden,
Favoriye hayırlı teskereler,
tüm manisalı dostlara selamlar. :rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
iş dolayısıyla epey uzaktayım, orda olsaydım izmirden bi kavanoz dolusu adamla beraber gelmek için görüşmelere başlardım şimdiden,
Favoriye hayırlı teskereler,
tüm manisalı dostlara selamlar. :rendeer:



amcoğlu,,dünyanın öbür ucudada olsan,,kalbinin bizle olduğundan gram şüphemiz yok...allaha emanet ol
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ferhat hayırlı teskereler :cat:

Bu hafta akşamcıyım maalesef ki (yani akşam çalışıyorum).Gelmeyi çok istiyorum inan ama sanırım gelemeyeceğim.Elimden geleni yaparım,ama gelemezsem sana hayırlı teskereler dilemekten başka yapacak bişeyim yok.
Yüreğimiz seninle..
Sağ salim git ve gel..


Bu arada konuda buluşma saati göremedim ? Bende mi var bi problem ? :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bunların buluşmasında saat yok abicim. mekan evlerinin dibi. kim gelirse arar çıkarlar. hatta gürkay balkondan bile katılabilir toplantıya
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hayırlı teskereler :rendeer:istanbulda yeni açılan 11 inci SS DESTEK VE SCOOTER İNDİRME birliğinemi gidiyor arkadaş ???? yoksa sade vasıfsız :cyclopsan askermi olacak :salut:salut:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ferhatt hayırlı tezkereler
bizim sayfadan aldımm haberlere göre yengeler katılmıyormuşş
erkek erkeğe bi veda olacakmışş
dolayısıylaa ben katlamyrmm
aslında düşündümm bi ameliyat nasıl olur diye ama dr çrş ya yetişmezz dedii:mrgreen:
neyseee
tezz zamanda izine mizine aramızda olman dileğiyle
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
arkadaslar ora nere??? ızmırden gıden varmı ??? cengız abııııııııııııııııııııı alper abııııııııııııııııııı duyun sesımı...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
tuncer'im saat bilerek yazmadım :) zaten wallace özetlemiş durumu...

bayanlar katılmıyor ewet(bu bekarlığa veda partisi gibi bişey olacak ,formatı farklı bi toplantı yani eşelemeyin fazla ::blusssh: :cherry: )

AKHİSAR-MANİSA arası 45 km bu arada :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
aboooo bekarlığa veda gibi mi olacak. bak şimdi kesin gelmek isterim. hamama da gidecez mi???????
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst