Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
orda bulunan herkeze teşekkürler mükemmel oldu... en çok eski mt hatıralarında koptuım.:queen:
gürkay abimin ne güzel bi mt geçmişi varmış ööle :queen: ferhat kardeşede hayırlı tezkereler...:cat:
valla en cok üzüllen ben oldumm herkezden tekrar özürr erkenn kaçtımm
bazıları kesecektı benıı manısadan gelen tüm arkadaslarmıza tskkur ederımm bu gzl günde bizi yanlız bırakmadıkları içinn
FERTAHIMM tekrardann hayırlı teskerelerr allaha emanet ol
bir an önce geldee cbr600rr kapalım sana
evet biz bize bi geceydi ama harikaydı.manisa mt'ye sonradan katılılan EREN (heavy_incitement)kardeşimizle ilk karsılaşmamız. daha bende ne sohbetler var inşallah onlarıda bigün dinlersin.bizi yanlız bırakmayan tüm dostlara teşekkür ederim iadeyi ziyarette geç kalmayız ona göre dayıcım takım tam olsun emi.
eeee asker adamın halini akşam gördünüz sitres insana ne kötülükler yaptırıyo.zor be tosun gibi yolluyacaz ama onu mum gibi yapacaklar demedi demeyin.izne gelince bi toplantı daha yapar aradaki farki gözlerinizle görürsünüz.neyse görüşmek üzere selamlar
bu arada güzel bir toplantı olmuş gelmeyi çok istedim ama şartları da zorladım nasip olmadı. Ferhat kardeşim yanaklar almış yürümüş:queen::queen::queen:
Sercanın dediği gibi aman diyeyim askerde suratının silüyetini başka suratlara da çıkartma.
çalgılı çengili dansözlü bir yolculuk olacak gelen arkadaslardan allah ragzı olsun bu son msjım oluyor kib görüşmek dilegiyle herkesi özlücem bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy:salut:
kardeşimi gece 12 de uğurluyoruz şu an için online gözüküyor ama pc açık kalmış şimdi telden görüştüm
başka bir kardeşimizi askere uğurluyorlar dışarıdaymış ...
hayırlı teskereler hepsine
zordur ayrılık ; yollar değil uzaklar yorar insanı ! :bounce: