[Manisa MT] 9 Mayis Haftalik Toplantisi...

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar ayarlayabilirsem gelirken sizlere bir de süprizimiz olacak. dün akşam gerekli görüşmeleri yaptım karşı taraftan onay gelirse hoş bir süpriz olacak. Sevgilerle
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
kardeşim sen ac gel :) cok güzel çöp şiş yapıyolar. yeriz doya doyaaaa :)

sagol dostum sen bundan sonra en iyi dostumsun baksana herkez neler diyo benim için özlem bile demiş ki sen tok gel bize yemek kalmaz :pr: halbuki yiyeceğim 10porsiyon çöp şiş 5 porsiyon patates bir kasa kola eeee birazda salata vs canım nevarki bunda demii:p


haaaa bu arada 9 mayıs benim doğum günüm sevgili dostlarım sizleri seviyorum:queen:

o gün benim dogum günüm.. Hem sarhoş hem yastayım :p

Neyse sizlere iyi eglenceler... :wiinkk:

:cat: dostum doğum günümüz kutlu olsun:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Allah' tan başka bir şey istesem olucakmış haftasonu kuşadasına gidicektim tekrar toplantıya katılamıcam diye üzülüyordum valla..Mutlak oradayım..:queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bende gelecegim...............................................

kardeşim özletmiştin kendini :)

arkadaşlar ayarlayabilirsem gelirken sizlere bir de süprizimiz olacak. dün akşam gerekli görüşmeleri yaptım karşı taraftan onay gelirse hoş bir süpriz olacak. Sevgilerle

murat' ım yine neler karıştırıyorsun :)

Allah' tan başka bir şey istesem olucakmış haftasonu kuşadasına gidicektim tekrar toplantıya katılamıcam diye üzülüyordum valla..Mutlak oradayım..:queen:

umut yazmasaydın arayacaktım zaten, akşam üzeri gün batmadan orada ol :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
serkan erken falan gelirseniz haberim olsun
işten geç çıkıyorum o gün direk yanınıza gelirim eve uğramadan o durumda

bu arada mecitin sesi soluğu çıkmıyor noluyorrrrr kankaaa yaşıyormusun
:silent:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
kendim gelemesemde, beni temsilen wallace Murat ve bi kac İzmirli arkadasimi gonderiyorum sizlere...:mrgreen:

keske gelebilsem... toplantida alinan etkinlik ve diger kararlari burdan aciklarsaniz bi kac yorum ve ekleme yapmak istiyorum.... Manisa nin yaptigi tum organizasyonlarda bulunmaya calisacagim...
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
serkannn abii ve manisa mt sizden cok özür dılıyorumm
benımm dersımm varmışş aklımdann cıktıı gittii geçen hafta girmemiştimmm girmek zorundayımm abii nolurr affett serkan abii gelıcem dedım ama gelemıyorum yaaa sizdenn cokk özürrrrrrrr diliyorummmmmmm..........
afedınnnn tamam mı serkan abııııııııııııı
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
tamam kemal kasma kendini bu kadar :)

dert etme önemli olan senin tahsilin , olmadı toplantıyı bi dahaki sefere senin kampüste yaparız olur biter.arkadaşlar motor görsün MT'yi görsün :p
sen kafanı dağıtma dersine çalış, arıza istemem :bounce:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Çocuk yuvası toplantısında tanışma ve konuşma fırsatı bulduğum ve bulamadığım tüm arkadaşlarla tekrar bir arada olmak güzel olacaktı.Ancak tüm çabalarıma rağmen işlerimi erteleyemedim ve yarın yola çıkıyorum gönlüm sizlerle arkadaşlar.İnşallah bundan sonraki toplantı ve etkinliklerde buluşuruz.Lodos,İski,Mecit ve diğer arkadaşlar neşeli muhabbetinizi şimdiden duyar gibiyim:)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ne demek kardeşim her zaman yerin burada ayrılık :) görüşürüz en kısa zamanda ...
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
tamam kemal kasma kendini bu kadar :)

dert etme önemli olan senin tahsilin , olmadı toplantıyı bi dahaki sefere senin kampüste yaparız olur biter.arkadaşlar motor görsün MT'yi görsün :p
sen kafanı dağıtma dersine çalış, arıza istemem :bounce:
saol abıı
serkan abi ilk baş gelırım diyom ama sonra muhakkak bişi cıkıyorr
abi varyaa cok gücenıyorum yaa

şimdidenn herkese iyi eğlencelerrrr dikkatli olun giderkenn
sizleri sefıyorumm

hee bu aradaaa özlem ablaa bnm nazarr boncugumu unutmaa serkan abıye yada iskender abiye verebılrıısnn :::D:D:D:D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Herkes Mesİr Restaurantin Yerİnİ Bİlİyor Demİ ArkadaŞlar...

Ben İzmİre Kadar Gİdİcem BugÜn,,varmi Bİr İsteĞİ Olan???

Telefondan BaĞlanabİlİrsİnİz Bana??

Gelen Gelmeyen TÜm Dostlarin Cani SaĞolsun,,bİz Bİr Aİleyİz Aramizda Bu TÜr Şeylerİn PolemİĞİ Olmaz...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Biz akşam 19:30-19:40 gibi hareket edeceğiz İzmir den,tahmini 20:15 gibi oralardayız:)
Görüşmek üzere...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar bu mesir restoran izmirden manisa ya giderken sağ da mı sol da mı? Nerde yaw? Ne tarafa bakacaz?

İzmirden gelmek isteyenler için bizim planımız aşağıdaki gibidir
Buluşma yerimiz: Ege Üniversitesi Kampüs Girisi (Manisa Kavşağındaki Kapı)
Buluşma Saati: 19:30
Teker Dönüş Saati: 19:40
Çöp Şişlerin başına geçmeve tıka basa yeme: 21:00

Kesin Gelecek olanlar
1. Wallace+1
2. Sokemon+1
3. Forrap
4. Fuchs
5. Babyface+1

Benle temasa geçen diğer arkadaşları da 19:40 a kadar bekleriz. Eğer geçicecek olan olursa bir telefon etsin ona göre davranalım bizde.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
arkadaşlar bizler(akhisar'dan)saat 19:00 da teker çevireceğiz gelecek dostların bilgisine ...
toplanma yerimiz: eski garaj önü
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
arkadaşlar bu mesir restoran izmirden manisa ya giderken sağ da mı sol da mı? Nerde yaw? Ne tarafa bakacaz?

İzmirden gelirken direk girmeniz mümkün değil anıtta gelmeden bir önceki benzinlik...Ulaşım için;

Organize Sanayii kavşağından yani anıtı geçtikten sonraki ilk kavşaktan İzmir yönüne doğru geri dönüş yapacaksınız 2. benzinlik...:cat:

Manisa - Merkez grubu nasıl buluşucaz herkes direk orayamı gidicek ? Ben Mert'i (MadBikerMert) alıcam...19:30 gibi orada olucaz...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
Çocuk yuvası toplantısında tanışma ve konuşma fırsatı bulduğum ve bulamadığım tüm arkadaşlarla tekrar bir arada olmak güzel olacaktı.Ancak tüm çabalarıma rağmen işlerimi erteleyemedim ve yarın yola çıkıyorum gönlüm sizlerle arkadaşlar.İnşallah bundan sonraki toplantı ve etkinliklerde buluşuruz.Lodos,İski,Mecit ve diğer arkadaşlar neşeli muhabbetinizi şimdiden duyar gibiyim:)

dostum canın sağolsun. umarım bir başka toplantıda birlikte oluruz. iyi yolculuklar..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
umutus sağol dostum bilgi için şimdi yerini tam olarak anladım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst