Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
Geleceğiz kısmetse:wiinkk:
kardeşim sen ac gelcok güzel çöp şiş yapıyolar. yeriz doya doyaaaa
![]()
o gün benim dogum günüm.. Hem sarhoş hem yastayım![]()
Neyse sizlere iyi eglenceler... :wiinkk:
bende gelecegim...............................................
arkadaşlar ayarlayabilirsem gelirken sizlere bir de süprizimiz olacak. dün akşam gerekli görüşmeleri yaptım karşı taraftan onay gelirse hoş bir süpriz olacak. Sevgilerle
Allah' tan başka bir şey istesem olucakmış haftasonu kuşadasına gidicektim tekrar toplantıya katılamıcam diye üzülüyordum valla..Mutlak oradayım..:queen:
saol abııtamam kemal kasma kendini bu kadar
dert etme önemli olan senin tahsilin , olmadı toplantıyı bi dahaki sefere senin kampüste yaparız olur biter.arkadaşlar motor görsün MT'yi görsün![]()
sen kafanı dağıtma dersine çalış, arıza istemem :bounce:
arkadaşlar bu mesir restoran izmirden manisa ya giderken sağ da mı sol da mı? Nerde yaw? Ne tarafa bakacaz?
Çocuk yuvası toplantısında tanışma ve konuşma fırsatı bulduğum ve bulamadığım tüm arkadaşlarla tekrar bir arada olmak güzel olacaktı.Ancak tüm çabalarıma rağmen işlerimi erteleyemedim ve yarın yola çıkıyorum gönlüm sizlerle arkadaşlar.İnşallah bundan sonraki toplantı ve etkinliklerde buluşuruz.Lodos,İski,Mecit ve diğer arkadaşlar neşeli muhabbetinizi şimdiden duyar gibiyim![]()