Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben çarşamba günü denizliden akhisara geçeceğim için izmirde ki buluşmada olamayacağım.izmir ve manisadan gelen arkadaşlara dönüşte arabamın beş kapısıda açıktır.
şimdiden söyleyim de belki dönüşü düşünüp gelmeyen olur
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok gelmek isterdim ama salı-perşembe arası İzmir'de yokum, şehirdışındayım. Hem de Akhisar'da eski bir arkadaşımı da görürdüm. Başka bir Akhisar toplantısına katılmak için uğraşacağım. Çok zevkli olacaktır.ale:
Davetinizi inanın bu gün gördüm, bi kaç gündr internete giremiyorum da. Gelmeyi çok isterdim ama bu sefer beni mazur görün. Gelmeyi isterdim ama özel işlerim nedeniyle aranızda olamıycağım. Artık bi dahaki sefere... Görüşmek dileğiyle....
arkadaşlar hepinize teşekkürler. isteyen olursa getirtebilirim. ama 1.5 ay beklemeyi göze almanız gerekiyo.r: özlem evet hava soğuk. sağlığınızı yitirmemek adına arabayla gelmeniz daha uygun olacak diye düşünüyorum. kıyafetiniz yoksa en doğru yol bu.
Canım Teşekkür ederim..:rendeer: Bu sefer soğukalgınlığını üzerinize afiyet zor geçirdim..ama şimdi bomba gibiyim..sizleri çok özledim.:rendeer: Hepinize ayrı ayrı sevgilerimi yolluyorum..
arkadaşlar konuyla alakasız bir soru olacak ama izmir ile akhisahın arası tahmini kaç km. dir bir konu için lazım oldu yardımcı olursanız sevinirim saygılar..
akhisar şehir merkezi ile izmir şehir merkezi (konak varsayıyorum) 120 km zeytinliova-akhisar arası 20 km oldu 140 km yine sercanın dediğine geliyo :mrgreen:
eee milletttt,,havalar şimdilik güzel ama çarşambaya sağnak var diyolar,,,biz galiba arabaya talim,,koyalım benzinimizi yakalım kaloriferimizi,,bide üztüne yakalım cigaraları,,cd'de ince saz eşliğinde göğüsleyelim AKHİSAR'ı...