Manisa Grubu 07/02/2007 Toplaniyoruz

Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
evet arkadaşlar dört gözle almanyadan beklediğim montuma nihayet kavuştum. eh artık çarşamba günü toplantıda giyerim.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
tamam tamam serkan abi motorla geliri<z yahu..ama bütün hastahane masrafları sana ait ona göre..kabul mü?
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
ne adamsın yaa...:) mecit

uygun olanı siz biliyorsunuz...gelin de nasıl gelirseniz gelin :mrgreen:

iskender umarım gönlüne göre bi mont gelmiştir hayırlı uğurlu olsun güle güle eskit:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
ben çarşamba günü denizliden akhisara geçeceğim için izmirde ki buluşmada olamayacağım.izmir ve manisadan gelen arkadaşlara dönüşte arabamın beş kapısıda açıktır.
şimdiden söyleyim de belki dönüşü düşünüp gelmeyen olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok gelmek isterdim ama salı-perşembe arası İzmir'de yokum, şehirdışındayım. Hem de Akhisar'da eski bir arkadaşımı da görürdüm. Başka bir Akhisar toplantısına katılmak için uğraşacağım. Çok zevkli olacaktır.:pale:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
kardeşim montun hayırlı olsun sırtında paralansın güle güle giy toplantıda şöyle bi göster bizlere valla merak ediyoz yawwwww:cherry:

artık üşümezsin gezi dönüşleri ellerin falan buruşmaz:queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
teknoloji ve dostluklar yavaş yavaş mesafeleri kısaltıyor...

hedefimiz büyüdükçe bölünmek değil,büyüdükçe birleşmektir :cat:

zamanla merkezi izmir olan bir ege mt düşüncemiz var.böyle etkinlikler ile taban ve taraftar bulacak bu ülkü.

Tüm dostlarımızı bekliyoruz...
:rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Davetinizi inanın bu gün gördüm, bi kaç gündr internete giremiyorum da. Gelmeyi çok isterdim ama bu sefer beni mazur görün. Gelmeyi isterdim ama özel işlerim nedeniyle aranızda olamıycağım. Artık bi dahaki sefere... Görüşmek dileğiyle....
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
mont hayırlı olsun iskender
güle güle kullan.

arkadaşlar ve kanka hava fena bozdu
tatlı su motorcusu olmayacaksınız diye
hastane koridorlarında kuyruk oluşturmayın derim :p
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
arkadaşlar hepinize teşekkürler. isteyen olursa getirtebilirim. ama 1.5 ay beklemeyi göze almanız gerekiyo.:pr: özlem evet hava soğuk. sağlığınızı yitirmemek adına arabayla gelmeniz daha uygun olacak diye düşünüyorum. kıyafetiniz yoksa en doğru yol bu.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
arkadaşlar konuyla alakasız bir soru olacak ama izmir ile akhisahın arası tahmini kaç km. dir bir konu için lazım oldu yardımcı olursanız sevinirim saygılar..
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
:p :p :p :flower: :flower: :flower: delisin sen gürkay

o gün seni arabadan aşağıya indirecektim ya, dua et acıdım.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
akhisar şehir merkezi ile izmir şehir merkezi (konak varsayıyorum) 120 km
zeytinliova-akhisar arası 20 km oldu 140 km yine sercanın dediğine geliyo :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
eee milletttt,,havalar şimdilik güzel ama çarşambaya sağnak var diyolar,,,biz galiba arabaya talim,,koyalım benzinimizi yakalım kaloriferimizi,,bide üztüne yakalım cigaraları,,cd'de ince saz eşliğinde göğüsleyelim AKHİSAR'ı...
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
dediğim gibi gelmeyi düşünen izmirli arkadaşlar dönüşte ayber seyahat emrinizde.kaç kişi olursa fark etmez arka yüklük boş:queen: :queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
arkadaşlar katılımcı listesini sürekli güncellemeye çalışıyorum...

baya bi kalabalık olacak gibi :)
 
Katılım
6 Şub 2007
Mesajlar
2
serkan abi benide yaz listeye. metin abim , cavit ve bende geleceğiz nasipse toplantıya...
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
beni +1 yazın akhisar devlet hast.hakan bey de geliyor.
ne işi varsa motorcuların arasında; ne yapayım çok yalvardı getirmesem olmaz dı:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst