- Katılım
- 12 Şub 2017
- Mesajlar
- 4,123
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar şincik açık kalp ameliyatı geçirmiş tip1 diabet ve doğuştan sağlı sollu kulakzarı olmayan ve iki kere diabetten dolayı gözlerden operasyon geçirip yakını göremeyen , gözlük kullanan bir bireyim..Ayrıyeten bir de beyin ameliyatı geçirmişliğim var..Askere alınmadım.. Ama hiçbirisini umursamadan eşşek gibi pazar bayram demez gece gündüz çalışırım..Fakat yalan yok biraz da yoruldum ve vergiler belimi burktu..Başka bir platformda bir kaç sgkda çalışan arkadaşa sordum 1800den emekli olursun dediler..Ben bu süreyi bayağı doldurdum gün olarak..Arada sanırsam bi 2-3 ay boşluğum var..Hafta içi heyete girip emekliliğimi isteyeceğim..En azından biraz daha stressiz hayat yaşayacağım..Bu konuda bilgisi olan var mı şincik 1800 garanti olur ise emekli gibi birşeyim..İşyerinden kazandığım yetiyor Allah'a şükür..Biraz dinlenmek istiyorum çünkü kendimi bildim bileli çocukluğumdan beri hastanelerdeyim veyahut sokalarda çalışıyorum..
Teşekkürler..
Teşekkürler..