malesef satıyorum (yurt dışı seyehatlerim nedeniyle)[u]

Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
Resim Ekledim.malesef satıyorum (yurt dışı seyehatlerim nedeniyle)[u]

Arkadaşlar keaweey sl 150 mi üzülerek te olsa satıyorum. Sl topiğinde ki arkadaşlar bilirler. işim gereği sürekli yurt dışına çıkıyorum. ağustos ayı itibariyle seyehatlerim başlıyor ve Ekim sonuna kadar bi ülkeden diğerine geçeceğim bu arada kullanamayacağımdan dolayı üzülerek satıyorum.
sl me gözüm gibi baktım. Motovizyondan aldım bakımları zamanında yine motovizyonda yapıldı. 2.200ytl istiyorum. Alacak olan arkadaş devrini hemen alması gerekiyor.
Superilght 150
2006 model
3600 km de
tüm bakımları zamanında motovizyonda yapıldı.
NGK buji dışında tamamı orjinal
2.200 YTL Artık 2.000 ytl
Dervrinin hemen alınması gerekiyor.
İstanbul bahçelievler
543 502 75 26

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst