malesef bir aslan daha kaybettik .....

Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Antalya'da mı :cyclopsan Allah rahmet eylesin :pale:
Arkadaşlar, arkadaşımızın kazada kullandığı motor neymiş,bilen var mı ?

Allah rahmet eylesin :salut::salut: mekanı cennet olsun

Dishy hondayı nasıl göremessin sen allahaşkına Honda CBF 1000 kazadaki motor
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Allah rahmet eylesin. Birbirinden değerli motorcu kardeşlerimizi tek tek yitirmek hepimizi çok üzüyor. Ailesine sabır diliyorum. Umarım görgü tanığı çıkar.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Gazetede çıkan haberlerde hep motorun şerit ihlali yaptığına dikkat çekilmiş . Arabanın ihlalinden söz eden yok . Motor düşmanlığı öyle bir hal aldı ki biri bize gelip kasten çarpsa bile motor kusurlu deniyor . Artk bir şeyler yapmalıyız . Sesimizi duyurmak , motorların varlığını anlatmak için ortak eylem yapmanın zamanı geldi .
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
bu basında az değil işin aslını astarını bilmeden yok emniyet şeridine girmiş yok hız yapıyormuş.... konu motosiklet oldumu çözüm basit motosiklet hatalı... ben böyle memleketin tövbe tövbe... allah sevdiklerine sabır versin böyle olaylar artık yaşanmasın siz hatalı olmasınızda başkaları hata yapar bunu unutmayalım daha dikkatli olalım arkadaşlar sevdiklerimizi üzmeyelim.
Bence her kazadan sonra taksiciler gibi toplanıp olayı kınamalıyız, sesimizi duyurmalıyız.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
bu basında şerefsiz işin aslını astarını bilmeden yok emniyet şeridine girmiş yok hız yapıyormuş.... konu motosiklet oldumu çözüm basit motosiklet hatalı... ben böyle memleketin tövbe tövbe... allah sevdiklerine sabır versin böyle olaylar artık yaşanmasın siz hatalı olmasınızda başkaları hata yapar bunu unutmayalım daha dikkatli olalım arkadaşlar sevdiklerimizi üzmeyelim.
Bence her kazadan sonra taksiciler gibi toplanıp olayı kınamalıyız, sesimizi duyurmalıyız.
arkadaş'lar bu haberi bana ulaştıran'da basın mensubu motosiklet'ci bizim üyemiz hepsini aynı kefeye koyamayız' lütfen yorumlar'da daha düşünceli davranalım .
haklısınız bakış açısı motosiklet'e çok kötü inşallah el birliğiyle birgün aşacağız inanın gecem gündüzüm hep bu kazalar'la hayatını kaybeden kardeşlerimiz'le ne yapabiliriz'le geçiyor şarkısını bile yaptım işte biliyorsunuz! inanın başaracağız ama bu kazalar oldukca içimiz acıyor ' yılmadan mücadeley'le başaracağız motosiklet olgusunu trafikte yaşatacağız inanıyorum.
nur için'de yat doktorum nur için'de yat hasanım 'mehmetim 'ibrahim'erhan 'ertuğrul'zağor nice kardeşlerim nur için'de yatın
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
7
allah rahmet eylesin.çok zor bi durum ne söylenebilirki?:salut::salut:
maalesef basın olayların gerçek yüzünü araştırmaktansa sanıyorum en hızlı haberi hangimiz manşetlere veririz mantığıyla haber yapıyorlar. yazık çok yazık
::yanliss:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
51
En çokta söylediğin tarcda araçlar sıkıştırıyor zaten. Beni sol şeritte bile çaprazdan sıkıştırdıklarını biliyorum. Öünmde yanlarımda dolu adamlar resmen cana kastediyo..:pr::pr::pr:

Cuma günü sol şeritteki araçla orta şeritteki araç beni resmen sıkıştırıp aralarına aldılar. İki şeritteki araç da istedikleri an kaza yaptırabileceklerinin gururunu yaşadılar. Üçümüz (ortada ben, milim sapsam yüzlerce takla atabileceğim biçimde) hızlarımız sabit biçimde 1 km. kadar böyle gittikten sonra ışıklara gelmeden soldaki aracın hızlanmasıyla rahat bir nefes aldım. Tabi böyle soğukkanlı anlatıyorum ama daha önce yaşadığım bir tecrübe bunun kat be kat fazlası, kasten öldürmeye tam teşebbüs olduğu için ve sonrasında karakollarda yaşadığım sefalet ve polisin şahitim olmasına rağmen kayıtsız kalmaları sonrasında artık bunlar hafif kalıyor. Seni çok iyi anlıyorum Pınar. Mümkünse yanınızda Bayıltıcı Sprey gibi şeyler taşıyın arkadaşlar inanın bunu bana şikayetçi olduğum karakolun polisi söyledi. Ciddiyim...:pr:

Doktor arkadaşımıza Allah rahmet eylesin. Bu ülkede 100'lerce hektar ormanı yakan insanların bile cezalandırılmadığı bir ülkede suç yapanın yanına kar kalıyor maalesef..!

Umarım suçlu kişinin suçu sabitlenir ve cezasını fazlasıyla çeker. Çeker de Doktor arkadaşımız rahat uyur...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
md eralp arkadışımız'dan alıntı

evet..

Ömer'im Flowy'min üzerini toprakla örttük bu akşam..Elime küreği almak hiç gelmedi.. Babasının feryadını, eşinin ayakta duramayışını ve boş bakışlarını gordukçe içim parcalandı..

Arkadaşlar, her ne sebeple olursa olsun arkadaşlarınızı dostlarınızı kırmayın.. Allah kimseye dostlarının toprağını küreklemek, arkasından "keşke"demek zorunda bıraktırmasın..

İnanın birbirimizi kırdığımız şeyler o kadar basit ve boş ki "ölüm" ün yanında..

İnsan kaybettiği zaman kaybettiği şeyin değerini anlar. Ama artık çok gectir.
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
bir an sinirlendim, lafım hepsine değil zaten, cümlemi değiştirdim yukarda, haklısın desperadost.
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
300
Evet..

Ömer'im Flowy'min üzerini toprakla örttük bu akşam..Elime küreği almak hiç gelmedi.. Babasının feryadını, eşinin ayakta duramayışını ve boş bakışlarını gordukçe içim parcalandı..

Arkadaşlar, her ne sebeple olursa olsun arkadaşlarınızı dostlarınızı kırmayın.. Allah kimseye dostlarının toprağını küreklemek, arkasından "keşke" demek zorunda bıraktırmasın..

İnanın birbirimizi kırdığımız şeyler o kadar basit ve boş ki "ölüm" ün yanında..

İnsan kaybettiği zaman kaybettiği şeyin değerini anlar. Ama artık çok gectir.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
bir an sinirlendim, lafım hepsine değil zaten, cümlemi değiştirdim yukarda, haklısın desperadost.
anladım babacım sağol valla içimiz yanıyor'ya dengemiz ister istemez bozuluyor! sağol anlayışın için.
bu arada eralp yazmış bu günkü cenaze olayını ben yazmaz diye past ettim kusura bakmaz inşallah sevgilerimle yeniden başımız sağolsun .
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
300
anladım babacım sağol valla içimiz yanıyor'ya dengemiz ister istemez bozuluyor! sağol anlayışın için.
bu arada eralp yazmış bu günkü cenaze olayını ben yazmaz diye past ettim kusura bakmaz inşallah sevgilerimle yeniden başımız sağolsun .

Estafurullah.. sorun yok hocam.. Dert değil..
Ben de yazdıktan sonra gördüm..Önce görseydim yazmazdım zaten..
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
Gazetede çıkan haberlerde hep motorun şerit ihlali yaptığına dikkat çekilmiş . Arabanın ihlalinden söz eden yok . Motor düşmanlığı öyle bir hal aldı ki biri bize gelip kasten çarpsa bile motor kusurlu deniyor . Artk bir şeyler yapmalıyız . Sesimizi duyurmak , motorların varlığını anlatmak için ortak eylem yapmanın zamanı geldi .

bu basında az değil işin aslını astarını bilmeden yok emniyet şeridine girmiş yok hız yapıyormuş.... konu motosiklet oldumu çözüm basit motosiklet hatalı... ben böyle memleketin tövbe tövbe... allah sevdiklerine sabır versin böyle olaylar artık yaşanmasın siz hatalı olmasınızda başkaları hata yapar bunu unutmayalım daha dikkatli olalım arkadaşlar sevdiklerimizi üzmeyelim.
Bence her kazadan sonra taksiciler gibi toplanıp olayı kınamalıyız, sesimizi duyurmalıyız.




biz gazeteciler,muhabirler sizlere haberi en doğru ve olduğu şekliyle ulaştırmaya çalışıyoruz.. bunun birisini suçlamakla bütün hataları birilerinin üzerine yıkmakla alakası yok inanın.. olayın sıcaklığında muhabirlerin en önemli kaynağı görgü tanıklarıdır. o insanlar ne söylerse odur önce bizim için doğru olan... sonra gelişir durum, işin aslı iyice ortaya çıkar. bende bir motorcuyum ama bize gelen bilgiler hep hızlı gittiği yönündeydi bende haberimi bu yönde yaptım.. insanları suçlamak çok kolay biraz daha anlayışlı olalım.. suçluyu yada suçsuzu aramak yerine kendimize bakıp kazalardan ders alalım ki yarın bu forumdan başka bir arkadaşın ölüm haberini içimiz sızlayarak okumayalım,yazmayalım,birilerinden duymayalım....

herkese iyi akşamlar...
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
45
mekanı cennet olur inşallah... Allah sevenlerine sabır versin...
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Allah Rahmet Eylesin. Lütfen hızımıza dikkat edelim, trafik çok çok tehlikeli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst