Seyfi yaklaşık 10 sene veya daha da fazla bir zaman önce , Bursa'da Kayhan Çarşısında bir pidecinin önünde görmüştüm Malaguti yi . Her şeyiyle ben
Piaggo yum diye bağırıyordu sanki . Pide siparişi vermiş pişmesini bekliyordu. Eh biz de meraklı turşucuyuz ya , sorduk bu makine ne menem bir şeydir diye. Sağolsun sahibi bildiği kadarıyla anlattı kullandığı demirden beygiri . Teşekkür ederek ayrıldık Malaguti nin yanından. 1 - 2 sene kadar sonra aynı
adamı , aynı motosikletle, aynı pidecinin önünde tekrar gördüm. Karşıdan selamlaşıp gülüşerek ayrıldım yanından. Malaguti nin hangi modeliydi , dikkat etmedim. Ancak o İtalyan zerafeti her haliyle kendisini ispat ediyordu . Bu gün aynı arkadaş o Malaguti yi satıyor olsa, Ben de motorumu satmış yenisini arıyor olsam hiç düşünmeden alırım . Ancak kendimden başka kimseye de tavsiye etmem , edemem . Her parçası Piaggo , yedek parçadan problem yaşanacağını sanmıyorum . Amma ve lakin İtalyan yedek parçalar ve servisleri aşırı pahalı. Benim gibi 68 yaşındaki birinin alacağı bir motordur .
Ömrümüzün son günlerinde , gayetle kibar bir italyan sahibi olmak sanırım hoşuma giderdi.