- Katılım
- 31 Mar 2005
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Maksimum tork' un yüksek devirde elde edilmesinin nasıl bir dezavantajı olabilir arkadaşlar?
Örneğin Fazer için yabancı dergilerde dile getirilen en büyük eleştiri yüksek süratlerde problem olmasa da şehir içinde kullanımının zor olduğu yönünde. Ancak ben bunun tork ile nasıl bir bağlantısı olabileceğini kavrayamadım. Belki tork/beygir/devir ilişkisini tam olarak kavrayamamış olmamadan kaynaklanıyordur.
Fazer ve diğer motorları deneme şansı olan arkadaşlar bu konudaki tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
Örneğin Fazer için yabancı dergilerde dile getirilen en büyük eleştiri yüksek süratlerde problem olmasa da şehir içinde kullanımının zor olduğu yönünde. Ancak ben bunun tork ile nasıl bir bağlantısı olabileceğini kavrayamadım. Belki tork/beygir/devir ilişkisini tam olarak kavrayamamış olmamadan kaynaklanıyordur.
Fazer ve diğer motorları deneme şansı olan arkadaşlar bu konudaki tecrübelerinizi paylaşır mısınız?