Mail yanlış yere giderse

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
California da yaşanmış ve kayıtlara geçmiş bir olay dosyası :

Adamın biri yeni ulaştığı otele kaydını yaptırır. Odasına girdiğinde masada bir bilgisayar görür ve karısına e-mail atmaya karar verir.

Fakat yazdığı mesajı farkında olmadan yanlış bir adrese gönderir....

Tam bu sırada farklı bir yerde kadın, kocasının cenaze töreninden evine yeni dönmüştür ve bilgisayarındaki maili görür, arkadaşlarından geldiğini düşündüğü maili okuyunca olduğu yere yığılıp kalır. Odaya giren annesi yerde yatan kızını ve ekrandaki mesajı görür.


Kime : Sevgili karıma

Konu : Yeni ulaştım.

Tarih : 16 Mayıs 2004

Benden haber aldığına şaşıracağından eminim. Burada bilgisayar var ve sevdiklerimize e-mail gönderebiliyoruz. Buraya yeni ulaştım ve kaydımı yaptırdım. Her şey yarın senin buraya geleceğini
düşünülerek hazırlanmış.

Seninle buluşmayı dört gözle bekliyorum. Umarım benim gibi sorunsuz bir yolculuk geçirirsin.

Not : Burası çok sıcak
Sevgili Eşin
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Gercekten cok güzel :queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
kadının yeri kocasının yanıdır . . .. :mrgreen::mrgreen:
cuk oturmuş. .:cat:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Yahu, maili açmadan önce gönderen ismini ister istemez görmüyor muyuz ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst