- Konu Yazar
- #1
internette dolaşırken gördüm, daha doğrusu biber gazları araştırırken karşıma çıktı, kullanan var mı nasıldır ?
depo üzerinde gidona yakın bir yerlere 30 40 derece meyille monte etmeyi düşündüm. yolculuk esnasında telefon kgs kartı gibi şeyler üzerinde durabilir. lakin çukurlardan bozuk asfalttan dolayı bırakır mı üzerindekileri diye merak ettim.
http://www.hepsiburada.com/Liste/je...spx?productId=otctn115022&categoryId=20024842
ürün bu. kullanan olup yorum yaparsa sevinirim
depo üzerinde gidona yakın bir yerlere 30 40 derece meyille monte etmeyi düşündüm. yolculuk esnasında telefon kgs kartı gibi şeyler üzerinde durabilir. lakin çukurlardan bozuk asfalttan dolayı bırakır mı üzerindekileri diye merak ettim.
http://www.hepsiburada.com/Liste/je...spx?productId=otctn115022&categoryId=20024842
ürün bu. kullanan olup yorum yaparsa sevinirim