Maganda bana vurdu

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Dun aksam saatlerinde bostanci trafik isiklarinda serit degistirmek icin soluma baktim aynaya baktim taaa geride bi jip var. Ben ne biliyim o jipin 120 ile geldigini. seridime gectigim anda yanimda bisey belirdi. sol elcik kismi kapiya degdi ve ben o an duscegimi anlayarak ayagimi jiple aradan cektim. motoru itip kendimi uzaklastirmaya calisirken kendimi yerde buldum. ayak bas parmagimdan gecen jip hemen ilerde durdu. herkez bana dogru kosarken ayaga kalkip bagirarak ben iyiyim dedim guldum. Bole sehir magandalarinin hizi yuzunden oluya salak kazalar iste. motorumun kuyruk grenaji ve debriyaj kutugu kirildi. Bugun bizimkilere caktrmadan yaptrmaya calistim ama olmadi kuyruk grenaji en yakin aydinda var. bakalim ne yapicaz. Trafikte dikkat. ayi cikabilir. Ha bu arada adamin kaza sonrasi hareketlerini siz tahmin edersiniz az cok. Tek bir lafini soyliyim `sana bisey olsa biz ugrasicaz sonra` e be skntili insan ben olsem sana olucak tek sey bumu. Kazasiz belasiz. iyi forumlar. (kusura bakmayin ingilizce klavye)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burası Türkiye bunlara alışmak lazım :pr:::143:: Geçmiş olsun
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
geçmiş olsun Şehir Ayıları çok malesef yapacak bişey yok sende bişey yoksa önemlisi o allah beterinden saklasın.
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
64
geçmiş olsun,daha kötüsü olabilirdi şükretmek gerek...hepimize kazasız,belasız günler temenni ediyorum
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
olayda hata ve risk bir arada. jip kullanıcısının o süratte olması kural ihlalidir, seninde aynada yaklaşan araca ragmen emin olmadıgın halde sola cıkman da suc değil ama risk. ayna okumak gerçekten çok önemli hele ki gece bu çok zorlaşır. dikkat edip, hayatı riske atmamak gerek. hatta mümkünse aynadan gördüğünüz cisme omuz ucundan bakarak birkez daha kontrol etmek gerekir. geçmiş olsun yollar süprizlerle dolu hertürlü ihtimali düşünmek gerek...
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Aracı sadece bir kez kontrol ettiysen hızını anlayamazsın, malesef tek kontrol yetmiyor, suçsuz yere seni suçlu yapıverirler aman dikkat et, geçmiş olsun...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
geçmiş olsun kardeşim. jip sürücüsü ayının da Allah cezasını versin. Herifteki mantığa bak, canı düşünmüyor da "sana birşey olsa beni uğraştırırlar" diye hayıflanıyor.

şerit değiştirirken aynaya bir kez bakmak yetmez. o şeride geçene kadar gözünün ucu hep aynada olmalı. ayrıca ani hareket etmeyip, şeridini yavaşça değiştirmeni öneririm. kör noktada kalmış bir aracı görememiş olabilirsin, ama şerit değiştirme manevranı yavaşca yaparsan adamın kaçacak, kurtaracak veya kornayla seni uyaracak fırsatı olur.
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
44
geçmiş olsun kardeş yollar süprizlerle ve ayılarla dolu dikkat etmek lazım kzasız belasız sürüşler tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Arkadaslar bırde sadece aynalarla arkayı kontrol etmek yetmez bence, ben herzaman gececegım serıde, veya donecegım tarafa bırde kafamı cevırerek cıplak gozle bakmayı tercıh ederım, bu gıbı yanılmalardanda kurtulurum.

Ayna herzaman yolu tum yalın lıgı ıle gostermez, yanı kor noktada bır arac olabılır bunuda kafamızı cevırerek gorebılırız.
Herkeza kazasız keyıfl surusler.
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
83
Geçiş olsun. Bakın motosiklet kullanırken adeta paranoyakı oynayacaksınız. Yani en olmazı olabilir diye düşünüp, öngörüp plan yapıp gerçekleştiğinde uygulayacaksınız.

Dahası ben kendi arabamda bile Jeep görünce uzaklaşıyorum, hele ki motorumda resmen yok oluyorum çevresinden. Hem yüksek hem sağlam araçlar altına girme ve çarptığında ölme olasılığın daha yüksek. Tabi sürücüsününde ona verdiği bu güvenle daha rahat kullandığı bir diğer dez avantaj bizler için.

Sonuçta yol hakkı benimdi, efendim orada 120 yapılırmı falan fasa fiso. Bunları geçin bizler hayatta kalmaya çalışıyoruz. Ben ölmüşüm yada sakat kalmışım fakat haklıymışım ne işime yarar.

Aman arkadaşlar ne olur sürerken paranoyak olun.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Tesekkurler arkadaslar. ben zaten omuz ucu baktim aynadan baktim ama cokta uzaktaydi hizinida dusurmustur diye dusundum yani sonucta bostanci dolmus duraklarinin orasi orda insanlar surekli yola firliyor. ilginiz icin tesekkurler kesinlikle daha kotu olabilirdi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
`sana bisey olsa biz ugrasicaz sonra"

demek ki memleketteki fuhus erbabının güzide evlatlarından birinin değerli vaktini çalacaktın bir şey olsa :)

insanı edepsiz eder böyleleri.
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
12
Öncelikle çok geçmiş olsun hemen hemen aynı olay benimde geçenlerde başıma geldi gece saat 1 de tem oto yolunddan eve gidiyordum yaklaşık 500 mt geride bir araç bana sellektör yapıyor şerit değiştirmem için ama ha deyincede şerit değişmiyor yanımda koca otobüs okadar kısa sürede arkama yapıştıki şaşırdım önce çünkü bende zaten 110 la gidiyordum derken taciz başladı yanaşıp yanaşıp geri çekiliyor bende dahada yavaşladım zaten çokda keskin bir viraja gelmiştim yolverdim geçsin diye geçmedi yanımda gitmeye çalışıyor ben dahada yavaşladım oda yavaşladı ben hızlanıp geçmek istedğimdeyse önüme kırıyordu durup polisi arama şansım bile olmadı çünkü bu defada aracından inip saldırır diye düşündüm adam kesinlikle sarhoştu o çok net belliydi çünkü bi yandan araba kullanıp bi yandan camdan sarkmış bana birşeyler söylüyordu muhtemelen küfür ediyordu sonra ben sağa sinyal verdim önümde olduğu için benden önce sağdaki yola girdi bende soldan devam edip kurtuldum ama çok büyük bir tehlike atlattım o maganda yüzünden bu tarz insan müsfettelerine herzaman dikkat etmeliyizmalesef altlarındaki araçları tahtları sanıyorlar bunun içinde yapabileceğimiz pek birşey yok sanırım dikkatli olmaktan başka tüm motorcu arkadaşlarıma kazasız belasız yolculuklar diliyorum..
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
76
gecmiş olsun ucuz yırtmıssınız adam ayı olabilir ama jip o hızla geldigini bence anlamalıydınız aynaya bakmakla bitmiyor bu iş bence ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst